Skip to main content

Op 29 februari a.s. wordt mijn e-mailadres van T-Mobile opgeheven. Ik heb in mijn Odido profiel het nieuwe e-mailadres ingevoerd. Gisteren kreeg ik op mijn e-mailadres van T-Mobile toch nog een reactie op een oude topic van mij. Op mijn community profiel vind ik geen mogelijkheid mijn e-mailadres aan te passen. Heb ik iets over het hoofd gezien of ligt dit abuis bij Odido? 

 

Hoi dejon, goed dat je ruim op tijd je e-mailadres hier op de Community wil wijzigen, omdat je huidige e-mailadres opgeheven gaat worden! Je kan je e-mailadres inderdaad niet (zelf) aanpassen hier op de Community. Ik kan hem op dit moment ook niet zo gemakkelijk wijzigen, omdat we je e-mailadres nodig hebben voor verificatie. Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je huidige e-mailadres ook nog gekoppeld staat aan je Thuis-account in ons systeem. Ga je deze binnenkort ook wijzigen? Bijvoorbeeld via Mijn Odido. Als je nieuwe e-mailadres in ons systeem staat, kan ik je nieuwe e-mailadres ook wijzigen hier op de Community! 😄


Dag Marciano, 

 

Inmiddels heb ik via Mijn Odido het e-mailadres van T-mobile verwijderd. Hiervoor heb ik naast mijn bestaande adres van gmail een nieuw e-mailadres van outlook aangemaakt. Aanleiding was het feit dat het e-mailadres van gmail in de verandering die ik wilde doorvoeren niet geaccepteerd werd. Om jouw bericht te beantwoorden moest ik toch nog gebruik maken van het e-mailadres van T-mobile. Succes met het aanpassen van mijn e-mailadres op mijn community-account. :-) 


Hoi, ik zie inderdaad je nieuwe e-mailadres in het systeem staan. Ik heb je e-mailadres hier op de Community zojuist gewijzigd. Vanaf nu kan je inloggen met je outlook-adres! Laat je het me weten of het is gelukt? 😄


Reageer