Ik heb recent T-Mobile Thuis op mijn nieuwe adres geactiveerd en een werkende internetverbinding gerealiseerd. Ik had eerder al de verhuizing doorgegeven via de website en de adresgegevens van T Mobiel aangepast. Nu wil ik klantvoordeel weer activeren, maar krijg ik op de klantvoordeelpagina van T-Mobile Thuis de melding: “Je aanmelding is verstuurd en wordt verwerkt. Zodra dit is verwerkt, word je toegevoegd aan Klantvoordeel”. Vervolgens staat daaronder als huidige adres de juiste adresgegevens.
Het lijkt erop dat de aanmelding ergens is blijven hangen, terwijl overal (Thuis & Mobiel) mijn juiste adresgegevens staan. Hebben jullie een idee?
Alvast bedankt en vriendelijke groet,
Bladzijde 1 / 1
Hey @DDEXT, welkom op onze Community!
Ik ben direct voor je gaan kijken en wat mij opvalt is dat klantvoordeel actief is op jouw account. Dit zie ik terug in zowel mijn systeem en in My T-Mobile. Zie jij dit zelf nu ook staan in My T-Mobile of geeft hij nog steeds aan dat het wordt verwerkt?
Goedemorgen,
Wij zijn onlangs verhuisd naar een nieuw adres en sindsdien lijkt het e.e.a. fout te gaan. Op ons nieuwe adres hebben we een T-Mobile Thuis-, T-Mobile Mobiel- en een Tele2 Mobiel-abonnement. Op ons vorige adres werkte alles naar behoren.
Op de volgende afbeelding zie je de melding die ik momenteel te zien krijg als ik de T-Mobile Thuis Klantvoordeelpagina open:
Naar aanleiding van de bovenstaande melding heb ik meermaals telefonisch contact gehad met jullie klantenservice. Ik gaf aan gebruik te willen maken van Klantvoordeel gezien het aantal actieve abonnementen op ons nieuwe adres. De klantenservice zag ook dat Klantvoordeel actief was, maar ik gaf aan dat ik steeds een melding te zien krijg op de T-Mobile Thuis Klantvoordeelpagina.
Na de laatste keer bellen staat er een voor mij onbekend nummer op de T-Mobile Mobiel Klantvoordeelpagina, zie het telefoonnummer dat eindigt op 506:
Ik heb het idee dat de klantenservice het nummer (tijdelijk) heeft toegevoegd om mij te kunnen voorzien van Klantvoordeel. Het nummer is ons geheel onbekend. Als ik het nummer verwijder lijkt het er dan ook op dat ik Klantvoordeel weer ga verliezen.
Ik wil graag dat mijn T-Mobile Thuis- (,Tele2 Mobiel-) en T-Mobile Mobiel-abonnement worden gecombineerd tot Klantvoordeel. Maar zo te zien lijkt de aanvraag bij T-Mobile Thuis te blijven hangen. Op beide pagina’s staat hetzelfde nieuwe adres.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.