Skip to main content

Goedemiddag:

Ik kon altijd aankopen via factuur in the store doen.Betaal elke maand mijn 2 abbo's.Maar sinds vandaag kan ik weer geen aankopen doen,ondanks dat het wel aanstaat.

Kunt u dit nakijken aub.

 

Groeten nico

Hallo @Nico_utrecht Welkom.

Heb je soms het bedrag al opgemaakt voor deze maand? Zet even je klantnummer in je account (privé deel) dat werkt sneller voor de moderators. En misschien heb je iets aan ⬇️ onderstaande uitleg!?

 


Gedaan alleen mijn klant nummer zijn alleen cijfers


Goedemorgen,heb het vandaag weer bekeken,.In mijn odido acc staat het aan,maar zodra ik een aankoop wilt doen,zegt de pop up dat het uit staat.


Nu staat er dat mijn abbo niet geschikt is voor app aankopen.Sla mij maar lek.Wat is er mis met mijn 4 jaar oude abbo dat die nu ineens niet geschikt zou zijn.


Hoi Nico, bedankt voor het invullen van je klantnummer! Ik heb direct met je meegekeken en ik zie dat je een blokkade had omdat er een hoog openstaand bedrag aan extra kosten stond. Ik zie dat deze inmiddels betaald is, dus ik heb de blokkades opgeheven. Laat je het me weten of je weer app aankopen kan doen? 😄


Reageer