Skip to main content

Goedemorgen,

Helaas is mijn telefoon gestolen en heb ik geen toegang meer tot mijn nummer. Hierdoor heb ik geen mogelijkheid om de 2FA in te vullen en kan ik dus niet in mijn account.

Na door de chatbot heen gesleept te worden gaf deze me na 5 minuten aan dat ik moest bellen. Nu 3 kwartier bellen later is de oplossing van de medewerker die ik sprak “ga langs in de winkel”.

Dit is niet een probleem wat sporadisch voorkomt lijkt me. Zijn er dan geen mogelijkheden om dit normaal digitaal op te lossen? En waarom moet ik op een forum een post plaatsen voordat er een oplossing gevonden kan worden.

Hi Patrick, allereerst van harte welkom op de Community! Niet leuk dat je telefoon is gestolen. Ik help je graag direct verder om je simkaart te blokkeren en een nieuwe naar je te sturen. Stuur mij even een privébericht met je 06-nummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan ga ik direct voor je aan de slag! 

Dit is een klant-helpt-klant Community, waar je vragen stelt aan andere klanten. Daarnaast plaatsen we zoveel mogelijk informatie in onze Wiki, zodat je het antwoord op je vraag kunt vinden. Mocht je informatie missen, dan kan je het ons altijd laten weten, dan vullen we dit aan. Uiteraard zijn we ook zelf aanwezig om je te helpen, maar zonder topic weten we uiteraard niet waar we je bij kunnen helpen.

Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Reageer