Skip to main content

Beste medeforumleden,

Ik zit met een probleem. Mijn vorige mobiel is kapot gegaan, en daar stond mijn Google Authenticator-app op met 2FA-codes voor mijn Odido-account. Helaas heb ik bij het instellen van de app geen back-upcodes gemaakt, en ik zie nergens een optie om mijn account te resetten. Heeft iemand enig idee hoe ik 2FA opnieuw kan instellen op mijn nieuwe mobiel?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

Hi @Tijmen89 

Ik kan je account verwijderen en dan moet je een nieuwe aanmaken en opnieuw 2FA instellen. Ga je daarmee akkoord? Je kan mij mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan help ik je graag verder!

Hey Hajar,

ik stuur je een berichtje, ik heb jullie ook aan de telefoon gehad vanochtend daar werd ook gezegd dat mijn account zou worden verwijderd is inmiddels nog niet opgelost. Ik stuur je mijn gegevens, misschien kan jij mij wel verder helpen.

Groetjes

Tijmen

Hi @Tijmen89 

Bedankt voor je bericht. Ik heb erop gereageerd en een wijziging doorgevoerd. Ik hoor graag of het nu wel werkt!

Probleem is nog steeds hetzelfde 

Hi @Tijmen89 

Ik heb je nog een bericht gestuurd. Ik hoor graag van je!

De suggesties die je hebt gestuurd zijn niet bruikbaar, ik kan niet inloggen op wat voor manier dan ook ook een nieuw account aanmaken lukt mij niet omdat hij zegt dat het emailadres al in gebruik is. Kunnen jullie niet 2fa opnieuw instellen voor mij? Of veranderen naar 2fa via sms? 

Lijkt erop dat ik nu wel kan inloggen en mijn mobiele nummer kan toevoegen 

Mobiel abonnement toevoegen lijkt niet te werken ik krijg geen bevestigingscode

Ok de service is super buggy kreeg een sms na 10 minuten. Nu lukt het wel mijn probleem is verholpen 

Reageer