Skip to main content

Hallo,

 

Mijn vrouw heeft ook odido.

 

nu wil ik alles bundelen, mijn abonnement en ons thuis abonnement voor tv en internet.

als ik dit probeer geeft de app aan die ik het abonnement van mijn vrouw moet ontkoppelen ofzo.

 

Ik kon helaas niet verder…

 

ik hoor graag.

 

mvg

Hi @Bvan_os 

Ik denk graag met je mee! Staan de abonnementen die je probeert te koppelen wel op dezelfde naam? Je kan ze alleen koppelen op een account als ze op dezelfde naam staan.  Dit controleren we via voorletters, geboortedatum en postcode + huisnummer te vergelijken van het te koppelen nummer. Als dat niet geval is dan moet je aparte accounts aanmaken, met aparte e-mailadressen.

Mocht je problemen ervaren met het koppelen van je nummer aan je account zou je mij dan een privébericht kunnen sturen met het 06-nummer waar het om gaat, naam geboortedatum, volledige adres en laatste 4 cijfers van de IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!


Reageer