Skip to main content

ZYXEL NR5307 verliest verbinding thermostaat en Airport

• 1 april 2025
  • 1 reactie
  • 14 Bekeken

Sinds een tijdje heb ik KLIK&KLAAR en op zich ben ik best tevreden.
Het enige en steeds irritantere probleem is dat mijn Airport en Time Capsule en ook mijn Honeywell thermostaat steeds (vaker) de verbinding met het WIFI netwerk kwijtraken.

Ik ben niet supertechnisch dus kan iemand me in duidelijke stappen uitleggen wat ik hieraan kan doen?
Ik heb het vermoeden dat ik kanalen (die standaard blijken te veranderen) moet ‘vastzetten’?

Maar hoe!?
Dank alvast voor de hulp!

Uitgelichte reactie

16 april 2025

Hey ​@BenBee, welkom op onze Community!

Mijn excuses voor de late reactie, jouw topic was in een verkeerde bak terecht gekomen. Ik wil dit graag voor je onderzoeken. Zou je het de komende 3 dagen in de gaten willen houden en de datum en tijdstip willen noteren van de uitval op je apparaten? Kan je mij toevallig ook de MAC-adressen van beide apparaten doorsturen? Dan kan ik namelijk wat gerichter onderzoek doen. Kan je ook controleren welke kleur de lampjes op het modem zijn als de verbinding wegvalt? Dan heb ik wat meer informatie om mee te werken. Alvast bedankt en ik zie je berichtje graag over 3 dagen tegemoet!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13932 reacties
  • 16 april 2025

Hey ​@BenBee, welkom op onze Community!

Mijn excuses voor de late reactie, jouw topic was in een verkeerde bak terecht gekomen. Ik wil dit graag voor je onderzoeken. Zou je het de komende 3 dagen in de gaten willen houden en de datum en tijdstip willen noteren van de uitval op je apparaten? Kan je mij toevallig ook de MAC-adressen van beide apparaten doorsturen? Dan kan ik namelijk wat gerichter onderzoek doen. Kan je ook controleren welke kleur de lampjes op het modem zijn als de verbinding wegvalt? Dan heb ik wat meer informatie om mee te werken. Alvast bedankt en ik zie je berichtje graag over 3 dagen tegemoet!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen