Skip to main content

Wifi wachtwoord onjuist Klik&Klaar

• 12 november 2024
  • 2 reacties
  • 125 Bekeken

Hallo!

Ik heb nu al meerdere keren gehad dat mijn apparaten opeens de wifi verbinding verbreken en dat hij vervolgens aan blijft geven dat het wachtwoord onjuist is. Echter heb ik niks verandert in de tussentijd en alles staat nog op de fabrieksinstellingen en modem ook al gereset. Op een gegeven moment werkt alles weer prima en dan na een tijdje komt hetzelfde probleem weer terug. Enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Mvg, Lou

Uitgelichte reactie

19 maart 2025

Hey ​@Roze_Lintje, welkom op onze Community!

Allereerst mijn excuses voor de late reactie, jouw topic was in een verkeerde categorie terecht gekomen. Is dit inmiddels al opgelost? Zo niet? Dan kijk ik met je mee! Je moet natuurlijk kunnen genieten van een stabiele verbinding. Dit is inderdaad wel een vreemde situatie. Krijg je deze melding op alle apparaten of specifiek op 1 apparaat? Als dit op 1 apparaat is, kan je mij dan uitleggen wat voor apparaat dit is? Zou je het wifi wachtwoord eens willen wijzigen? Dit kan in de Klik&Klaar app of via http://192.168.1.1/ met de inloggegevens onderop het modem. Ik ben benieuwd of je de melding na de wijziging nog steeds krijgt, als dit het geval is voer dan een fabrieks reset uit door het knopje achterop 30 seconden lang in te drukken met een tandenstoker.  

2 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 19 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hey ​@Roze_Lintje, welkom op onze Community!

Allereerst mijn excuses voor de late reactie, jouw topic was in een verkeerde categorie terecht gekomen. Is dit inmiddels al opgelost? Zo niet? Dan kijk ik met je mee! Je moet natuurlijk kunnen genieten van een stabiele verbinding. Dit is inderdaad wel een vreemde situatie. Krijg je deze melding op alle apparaten of specifiek op 1 apparaat? Als dit op 1 apparaat is, kan je mij dan uitleggen wat voor apparaat dit is? Zou je het wifi wachtwoord eens willen wijzigen? Dit kan in de Klik&Klaar app of via http://192.168.1.1/ met de inloggegevens onderop het modem. Ik ben benieuwd of je de melding na de wijziging nog steeds krijgt, als dit het geval is voer dan een fabrieks reset uit door het knopje achterop 30 seconden lang in te drukken met een tandenstoker.  

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 maart 2025

Hoy daar mee wat hier boven staat kun je ook een andere frequentie kiezen ,ik dacht op 5 ? Moet je even uit proberen 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen