Skip to main content

Hallo allemaal,

Sinds een aantal weken ben ik overgestapt naar klik & klaar.

Alleen heb ik een probleem die ik maar niet opgelost krijg op mijn desktop.

Wanneer ik een game of iets wilt updaten en begint met downlaoden van grote bestanden verlies ik na een tijdje mijn wifi connectie. Na een aantal minuten probeert de pc weer te verbinden en dan ben je minimaal 5 minuten verder. Soms lukt het ook weer niet met verbinden en moet ik handmatig ingrijpen.
Ik heb van alles geprobeerd om deze probleem op te lossen. 

Driver verwijderen opnieuw instellen. 

Alle instellingen van wifi resetten op pc.

Mijn pc is 1 jaar oud en heeft ac wifi router.

Dit soort problemen heb ik niet met de wifi modem van vast internet die nog actief is tot eind van de maand. Ook nooit gehad afgelopen 4 jaar.

Wie kan mij helpen. en anders wil ik mijn opgezegde vast internet abonnement verder laten gaan en klik & klaar inleveren.

Hey @oktay2590, welkom op onze Community!

Zou je mij iets meer informatie willen geven hierover? Hoe groot zijn de downloads die je uitvoert? Als je de download uitvoert hoeveel apparaten zijn dan verbonden met het modem en maken gebruik van de data?

Valt de verbinding weg voor de andere apparaten of van het apparaat die de download uitvoert? Als laatste, wat is de snelheid die je constant behaald? Alvast bedankt!

Hallo allemaal,

Sinds een aantal weken ben ik overgestapt naar klik & klaar.

Alleen heb ik een probleem die ik maar niet opgelost krijg op mijn desktop.

Wanneer ik een game of iets wilt updaten en begint met downlaoden van grote bestanden verlies ik na een tijdje mijn wifi connectie. Na een aantal minuten probeert de pc weer te verbinden en dan ben je minimaal 5 minuten verder. Soms lukt het ook weer niet met verbinden en moet ik handmatig ingrijpen.
Ik heb van alles geprobeerd om deze probleem op te lossen. 

Driver verwijderen opnieuw instellen. 

Alle instellingen van wifi resetten op pc.

Mijn pc is 1 jaar oud en heeft ac wifi router.

Dit soort problemen heb ik niet met de wifi modem van vast internet die nog actief is tot eind van de maand. Ook nooit gehad afgelopen 4 jaar.

Wie kan mij helpen. en anders wil ik mijn opgezegde vast internet abonnement verder laten gaan en klik & klaar inleveren.

Hallo

het gaat dan om gameupdates van paar gb of een download van een game van 100gb. Zelfde probleem heb ik ook met internet speedtest. Dan raak ik mijn verbinding ook kwijt. Op dat moment waren geen andere apparaten verbonden. Ik heb nergens anders ook problemen. Wanneer het wel lukt dan heb ik meestal een snelheid van 250mbps. Dit probleem heb ik niet op mijn pc met mijn oude modem met vast internet. Ik krijg het niet opgelost met updates resetten of herstel van drivers 

100GB over een draadloze verbinding... je stretched het wel he. 

Probeer om te beginnen eens die computer mer een kabel aan de klik en klaar router te verbinden.

Hallo. Dit was maar een voorbeeld. Het gebeurd ook met een simpele file van 1 gb zolang die een grote bestand dan browser of youtube video moet downloaden gebeurt het.

Reageer