Skip to main content

Ik heb net gisteren een nieuw abonnement afgesloten en lees hier veel negatieve berichten over het nieuwe Klik&Klaar.

hoe kan dat?

En moet ik ook maar mijn order annuleren?

Mensen waar het prima loopt openen niet zo snel een topic heb er van de 76 topics zelf maar 2 gezien. Ik heb het nu nagenoeg vanaf dag 1 hier in huis en meestal 700 down en 120 up maar wifi kan beter. Bekabeld is de router het stabielst maar heb ook "line of sight" op de antennemast in de randstad.

Mocht het tegenvallen dan is de helpdesk wel lastig bereikbaar om het op te zeggen vandaar dat er hier veel van die topics staan. In mijn ervaring als je gewoon stipt 8 uur 's ochtends belt is het in 5 minuten geregeld maar had mogelijk geluk om mijn koper op te zeggen en hiermee door te gaan.

Woon je op een locatie in de "buitengebieden” dan is de firmware update van de router nadelig en heb je een mindere verbinding als je ver van een mast woonachtig ben. Of woon je op een locatie met goed berijk in een nieuwbouwhuis met HR+++ glas dan heb je ook kans dat het minder goed werkt…

Geen enkele situatie is gelijk maar durf te wedden dat er meer tevreden klanten zijn dan dat je hier ziet!

Misschien nog even beter kijken? Er zijn er echt heel veel.

Ik stel toch ook dat ik maar 2 topics heb gezien van de 76 waar het prima loopt. 

Kijk bijvoorbeeld even via www.antennekaart.nl om je situatie in te schatten

Maar als je de 74 die over zijn echt heel veel vind op de waarschijnlijk duizenden routers die uitgeleverd zijn dan hoor je mij niet meer…

Reageer