Skip to main content

Omdat simkaart niet geactiveerd kan worden moest ik opnieuw bestellen.

ik kreeg bestel mail met het ordernummer en verzoek om 0,01 euro te betalen.

Een kwartier later kreeg ik weer een een mail met een ander ordernummer en vraag of ik wilde betalen.

Ik heb die genegeerd. Maar krijg wel herhaal mails voor die order.

Vraag is of het nu wel goed komt allemaal? 🥴

@Nora van Odido 

Omdat simkaart niet geactiveerd kan worden moest ik opnieuw bestellen.

ik kreeg bestel mail met het ordernummer en verzoek om 0,01 euro te betalen.

Een kwartier later kreeg ik weer een een mail met een ander ordernummer en vraag of ik wilde betalen.

Ik heb die genegeerd. Maar krijg wel herhaal mails voor die order.

Vraag is of het nu wel goed komt allemaal? 🥴

@Nora van Odido 

Ben benieuwd wanneer ik mail krijg van DHL met de link waarmee ik kan kiezen voor een andere bezorgtijd.

Morgen zou er geleverd worden…

Hi ​@Gerard1740, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik  kan de bestelling die vandaag geleverd wordt niet meer voor je annuleren. Wil je het me laten weten zodra je deze ontvangen hebt en de simkaart actief is? Dan kan ik hem dan direct voor je opzeggen en kan je het modem naar ons terugsturen! 

Ik kan het modem niet aannemen vandaag.

Heb ook geen bericht ontvangen van DHL of Odido.

Eigenlijk is dat hele morden ook niet nodig want het oorspronkelijke modem werkt sinds gisteren ook.

Odido leveringssms kwam 5 dagen te laat..

Wat doe ik nu? 

Hi ​@Gerard1740, aangezien het pakket nog niet geleverd is, heb ik geprobeerd om de bestelling voor je te annuleren. Ik durf alleen niet met zekerheid te zeggen of dit helemaal is gelukt. Als dit wel gelukt is, zal je geen bericht meer van DHL krijgen dat het pakket geleverd gaat worden. Mocht DHL het pakket toch komen leveren, wil je dit dan aan me laten weten? Dan kunnen we ervoor zorgen dat je het pakket weer terug kan sturen en de bestelling geannuleerd wordt. 

Dank je Nora.

Hi ​@Gerard1740, ik ben gelijk met je mee gaan kijken en ik  kan de bestelling die vandaag geleverd wordt niet meer voor je annuleren. Wil je het me laten weten zodra je deze ontvangen hebt en de simkaart actief is? Dan kan ik hem dan direct voor je opzeggen en kan je het modem naar ons terugsturen! 

Kan ik het modem ook niet gewoon weigeren?

Moet ik de ongewenste bestelling nu accepteren en doos openmaken en simkaart er in steken om te zien of ie geactiveerd is?

Waarom? Ik heb nu toch al een werkend modem?

Ik heb DHL gevraagd het pakket naar een servicepunt te laten sturen en zal het daar niet ophalen. Dan gaat het na een week retour afzender en daarmee is het gedoe hopelijk opgelost.

Dat is ook goed ​@Gerard1740! De retour duurt dan vaak wat langer omdat het pakket op sommige punten twee weken blijft liggen. Daarom is het goed dat je ons dit laten weten!

Reageer