Skip to main content

Traag en geen internet als ik Wifi Plus toevoeg aan Klik en Klaar graag firmware upgraden van B7 naar B9

• 15 februari 2025
  • 9 reacties
  • 298 Bekeken

Graag wil ik de firmware van de modem van B7 naar B9 laten upgraden zodat ik de wifi plus kan aansluiten. 

Uitgelichte reactie

16 februari 2025

Hoi ​@dvandijk27, ik heb dit direct intern voor je doorgezet! Zodra ik meer informatie heb, zul je het van me horen. Voor nu wens ik je een mooie zondag! Groetjes, Ishana

9 reacties

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 15 februari 2025

@Tommie van Odido kan jij hier bij helpen? Ik zag dat je andere klanten ook hebt kunnen helpen hierbij.

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 16 februari 2025

Hoi ​@dvandijk27, ik heb dit direct intern voor je doorgezet! Zodra ik meer informatie heb, zul je het van me horen. Voor nu wens ik je een mooie zondag! Groetjes, Ishana

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 17 februari 2025

@Ishana van Odido dankjewel! Hopelijk kan het snel opgelost worden aangezien afgelopen zaterdag na meerdere telefoontjes naar de klanten service de uiteindelijke conclusie was dat hun mij niet verder konden helpen en ik het maar op het forum moest vragen aangezien ik hier de oplossing had gelezen en hun die niet kunnen uitvoeren of aanvragen :( 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 19 februari 2025

@Ishana van Odido is er al een update hierover :)

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 20 februari 2025

Hey ​@dvandijk27, kan jij mij maandag hier een reminder van sturen? Dan is degene die de downgrade kan doen weer aanwezig! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 februari 2025

@Tommie van Odido heyy hierbij de reminder :)

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 24 februari 2025

Dankje voor de heads-up ​@dvandijk27, de upgrade loopt as we speak! Je internet valt een paar minuutjes weg maar komt snel weer online met de B9-firmware. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 24 februari 2025

@Tommie van Odido het werkt! Dankjewel! 

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4131 reacties
  • 26 februari 2025

Geweldig, dat is goed nieuws! 😀 ​@dvandijk27 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen