Hi @julianborghuis, goede vraag en wat leuk dat je een tester zou willen worden. De antwoorden hierop heb ik nog niet, maar ik heb wel navraag gedaan bij de juiste persoon. Deze is echter met kerstverlof en is er 07-01-2025 weer. Ik zal zijn reactie in de gaten houden en kom dan bij je terug!
De kerstvakantie is weer voorbij. Ik ben ook benieuwd naar een update over de nieuwe firmware.
Hey @julianborghuis, de nieuwste firmware wordt op dit moment getest. Dit doen we voor nu nog intern, stel er komt ooit een open testing met klanten dan zullen we dat wel laten weten op de Community!
Voor nu staat alleen DynDNS op de lijst, ik denk ook niet dat er heel veel meer zal worden toegevoegd in de toekomst. Stel je hebt wensen, dan kunnen we het altijd controleren of dat mogelijk is.
@Tommie van Odido Wordt er met de nieuw firmware ook gekeken naar de plotselinge snelheids problemen die sommige gebruikers melden? Een reboot van de router lost het probleem op dus het zou zomaar een probleem in de router kunnen zijn.
Zie bijvoorbeeld topic
Maar er zijn er veel meer.