Skip to main content
Vraag

Terugsturen apparatuur

• 20 februari 2025
  • 5 reacties
  • 120 Bekeken

Ik heb klik en klaar internet netjes opgezegd en op dezelfde dag de apparatuur weer teruggestuurd. Nu krijg ik een email dat ik een boete van 200 euro moet betalen omdat de apparatuur niet teruggestuurd is.

Wat een gedoe dit. Ik heb de klantenservice meer dan 10 keer gebeld omdat ze alles verkeerd doen. 

Kan een van de moderators mij helpen?

5 reacties

Leo65
  • is een Master Poster
  • 10 reacties
  • 20 februari 2025

Als jij een retour bewijs hebt gekregen van het postkantoor dat je hem ingeleverd hebt, dan is het niet meer jouw probleem.

Heb je geen retour bewijs, dan moet je dokken…..t`is nait aans.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 21 februari 2025

Hi ​@Captep58, dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling als je het netjes retour gestuurd hebt.

Zou je de T&T code willen toevoegen aan je profiel bij Info voor Moderator? Dan kan ik controleren wat de status is van de verzending. We sturen eerst altijd een waarschuwing zodat je het apparatuur als nog kunt opsturen, dus het kan zijn dat het netjes ontvangen of nog onderweg is maar dat de tijd van de waarschuwing al is verstreken.

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 21 februari 2025
Tommie van Odido schreef:

Hi ​@Captep58, dat is natuurlijk niet helemaal de bedoeling als je het netjes retour gestuurd hebt.

Zou je de T&T code willen toevoegen aan je profiel bij Info voor Moderator? Dan kan ik controleren wat de status is van de verzending. We sturen eerst altijd een waarschuwing zodat je het apparatuur als nog kunt opsturen, dus het kan zijn dat het netjes ontvangen of nog onderweg is maar dat de tijd van de waarschuwing al is verstreken.

Ik heb het toegevoegd aan mijn profiel. Hieronder nogmaals de code:

3SLFVZ104994537

Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 2183 reacties
  • 22 februari 2025

Hoi ​@Captep58, heel erg bedankt! Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat het inderdaad verzonden is. Ook is er nog geen boete in rekening gebracht. Het systeem kan maximaal zes werkdagen de tijd nemen om je retour te verwerken, nadat het bij ons is aangekomen. Zodra dit het geval is, hoor je het van ons! Groetjes, Ishana 

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 21 reacties
  • 22 februari 2025
Ishana van Odido schreef:

Hoi ​@Captep58, heel erg bedankt! Ik heb het direct nagekeken en ik zie dat het inderdaad verzonden is. Ook is er nog geen boete in rekening gebracht. Het systeem kan maximaal zes werkdagen de tijd nemen om je retour te verwerken, nadat het bij ons is aangekomen. Zodra dit het geval is, hoor je het van ons! Groetjes, Ishana 

Hoi Ishana, dank voor je reactie. Het pakketje is op 14 januari aangekomen bij Odido.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen