Skip to main content

Ik heb een klik en klaar besteld, en op 28 oktober heb ik de 25 euro betaald. Daarna heb ik hem binnen de 15 dagen teruggestuurd. Dus ik dacht dat het een goed idee was om de 25 euro bij mijn bank (ING) te claimen. Ik heb de 25 euro ontvangen, maar na een paar dagen heb ik ook een brief van Odido gekregen dat ik de factuur moest betalen.
Dus heb ik de klantenservice gebeld die me vertelde dat ik 25 euro per bank moest overmaken, wat ik op 2 november heb gedaan. De belofte was dat ik na een paar dagen het geld terug zou krijgen, maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
Ik denk dat ik 3/4 keer heb gebeld, maar niemand kon mijn probleem oplossen.
Kunt u mij alstublieft helpen?

Ik kan begrijpen dat ze voor de administratie eerst het geld moeten ontvangen om dit vervolgens terug te kunnen betalen.

Dat proces is nu verstoort. Maar belooft weinig goeds voor de toekomst.


Hey ​@Eduardo93, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.

Je dient inderdaad de factuur gewoon te betalen. Je betaald namelijk wel voor de dagen waar je gebruik van gemaakt hebt. Dus dan krijg je de volgende rekensom: 25/30x (aantal dagen gebruik). De rest van het bedrag krijg je dan weer teruggestort. 


Hoi Tommie, maar ik ben teruggekeerd voor de 15 dagen die de Europese wet geeft. Ook staat er op de creditnota dat je me 25 euro moet geven, maar ik heb nooit ontvangen. Kun je het even controleren?


Hey ​@Eduardo93, ik zie 2 Klik&klaar abonnementen en voor beide zie ik een credit nota aangemaakt. Deze zou je nog moeten ontvangen.


het klopt, want de ene was van mij en de andere van mijn huisgenoot. we zijn allebei teruggekomen omdat het niet goed ging. mijn huisgenoot heeft de terugbetaling ontvangen en ik heb het geld niet ontvangen. ik snap niet wat er mis is. mij is meerdere keren verteld dat ik moet wachten op de terugbetalingsdag die u hebt, maar er zijn al vele dagen verstreken en er staat nog steeds geen geld op mijn bankrekening


Ik ga hem ook terugsturen binnen de 14 dagen. Geen dag gebruik van kunnen maken want het werkt niet doordat de Sim niet geactiveerd is. Ik mag hopen dat er geen kosten in rekening worden gebracht. Best helemaal geen factuur ontvangen.

wat is dit slecht in de markt gezet.


Reageer