Skip to main content

Ik heb een klik en klaar besteld, en op 28 oktober heb ik de 25 euro betaald. Daarna heb ik hem binnen de 15 dagen teruggestuurd. Dus ik dacht dat het een goed idee was om de 25 euro bij mijn bank (ING) te claimen. Ik heb de 25 euro ontvangen, maar na een paar dagen heb ik ook een brief van Odido gekregen dat ik de factuur moest betalen.
Dus heb ik de klantenservice gebeld die me vertelde dat ik 25 euro per bank moest overmaken, wat ik op 2 november heb gedaan. De belofte was dat ik na een paar dagen het geld terug zou krijgen, maar ik heb nog steeds niets ontvangen.
Ik denk dat ik 3/4 keer heb gebeld, maar niemand kon mijn probleem oplossen.
Kunt u mij alstublieft helpen?

Ik kan begrijpen dat ze voor de administratie eerst het geld moeten ontvangen om dit vervolgens terug te kunnen betalen.

Dat proces is nu verstoort. Maar belooft weinig goeds voor de toekomst.

Hey ​@Eduardo93, ik geef je hier graag wat meer duidelijkheid over.

Je dient inderdaad de factuur gewoon te betalen. Je betaald namelijk wel voor de dagen waar je gebruik van gemaakt hebt. Dus dan krijg je de volgende rekensom: 25/30x (aantal dagen gebruik). De rest van het bedrag krijg je dan weer teruggestort. 

Hoi Tommie, maar ik ben teruggekeerd voor de 15 dagen die de Europese wet geeft. Ook staat er op de creditnota dat je me 25 euro moet geven, maar ik heb nooit ontvangen. Kun je het even controleren?

Reageer