Skip to main content

Hi,

Sinds een week of 2 heb ik klik en klaar internet. Helaas heeft het nooit gewerkt: mijn telefoon geeft aan 'vervonden zonder internet'. Na een week gedoe, heb ik een nieuwe modem gehad. De oude zou een defect hebben. 

Nu heb ik met de nieuwe modem exact hetzelfde probleem. Omdat ik geen verbinding kan maken, doet de klik en klaar app het ook niet. 

Doe ik iets niet goed? Heb ik een instelling op mijn telefoon verkeerd staan?

De kleuren van de lampjes zijn: groen-blauw-blauw-groen. 

Dat is inderdaad wel apart.

Heb je de mogelijkheid om een pc of laptop via een netwerk kabel aan te sluiten? Kijken of er dan wel internet connectie is.

Wat als je met je telefoon naar ip 192.168.1.1 gaat. Zie je dan wel de admin website? En wat staat daar over de diverse verbindingen,?

Hi Walter,

Bedankt voor je reactie. Het is na uren zoeken toch gelukt. Met een andere telefoon heb ik de instellingen aangepast (wpa veranderd en 5g uit). Dit had je bij anderen aangeraden. Toen mijn telefoon en de router opnieuw opgestart. Daarna lukte het om verbinding te maken (MET INTERNET). Thanks voor je tijd!

Mooi dat het werkt! Dan 5Ghz wifi toch weer aanzetten want dat werkt sneller als een apparaat het ondersteunt.

Reageer