Skip to main content

Hoi, 23 november heb ik klik en klaar besteld. Deze zou morgen geleverd worden maar ik heb nog steeds niks gehoord? Kan ik deze morgen verwachten? Ik kan de bestelstatus nergens vinden en heb sinds 23 november geen update meer gehad.

Bestelnummer 500132450

Met vriendelijke groet,

Hoi ​@Cwensink, ik geef je graag duidelijkheid hierover! In de orderbevestiging die je ontvangen hebt, staat onder 'Je gegevens' wat de geplande ingangsdatum van het abonnement is. Die ingangsdatum is gelijk aan de leveringsdatum van het modem. Je ontvangt van DHL een mail met een track & trace-code zodra het pakket onderweg is. De bestelling kan vervolgens vanaf 20.00 uur gevolgd worden. Laat gerust een reactie achter als je nog vragen hebt of als er iets onduidelijk is. Voor nu wens ik je een fijn weekend! Groetjes, Ishana

Hoi Ishana, de ingangsdatum van het abbonement is vandaag. Maar ik heb nog steeds geen track en trace gekregen of iets dergelijks. Mijn vraag is dus wanneer ik het kan verwachten? Als het iets meer vertraging op loopt is dat niet erg maar zou hier wel graag van op de hoogte zijn. Had eigenlijk gehoopt vandaag weer te kunnen Netflixen :) 

Hoi Ishana, de ingangsdatum van het abbonement is vandaag. Maar ik heb nog steeds geen track en trace gekregen of iets dergelijks. Mijn vraag is dus wanneer ik het kan verwachten? Als het iets meer vertraging op loopt is dat niet erg maar zou hier wel graag van op de hoogte zijn. Had eigenlijk gehoopt vandaag weer te kunnen Netflixen :) 

ik zag hier tussen de reactie's staan dat er ook zomaar zonder code iets gestuurd wordt,lijkt me niet de bedoeling,als het in verkeerde handen valt,zit je met de brokken.

@Cwensink Sorry dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Ik snap dat je graag wil weten hoe dit dan precies zit. Ik leg het je graag uit!
Zelf heb ik geen inzicht in de actuele levertijden, dus we moeten even afwachten op de track & trace code. 

Wel kan ik je beloven dat ik de kosten vanaf de ingangsdatum van het abonnement (16-12-24) vergoed tot je het pakket ontvangt. Geef je mij een seintje wanneer je het in huis hebt? Dan maak ik dit gelijk in orde voor je!

@Cwensink Sorry dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Ik snap dat je graag wil weten hoe dit dan precies zit. Ik leg het je graag uit!
Zelf heb ik geen inzicht in de actuele levertijden, dus we moeten even afwachten op de track & trace code. 

Wel kan ik je beloven dat ik de kosten vanaf de ingangsdatum van het abonnement (16-12-24) vergoed tot je het pakket ontvangt. Geef je mij een seintje wanneer je het in huis hebt? Dan maak ik dit gelijk in orde voor je!

Hier zou het morgen arriveren,en warempel 20 minuten geleden een mail van dhl ontvangen,netjes dat toch de afspraakdatum nagekomen wordt,dat mag ook een keer gezegd worden.

Reageer