Nu een maand klik en klaar gelijk in het begin al problemen met de verbinding, daarna ging het een week redelijk, en tot nu toe bijna elke dag de modem rebooten of het wifi punt omdat er simpel weg geen wifi of netwerk is, na rebooten werkt het weer, al meerdere malen via facebook berichten gestuurd maar het enige antwoord is dat de technische dienst er mee bezig is, de 5g antennes kan ik zien vanaf mijn woning en misschien dat daar het probleem ligt want die boer doet ook maar wat en gaat gerust aan die silo lassen of loopt met het stroom te klooien, ik vraag me af of deze zender wel een eigen voeding heeft.
Ik heb mijn 4g voor thuis al opgezegd wat wel jammer is want dat werkt wel.
Ik kijk voor een andere modem want dit kun je je klanten toch niet verkopen, zo lang slechte internet zonder een update over hoe het gaat, mijn achter buurvrouw moet ook regelmatig rebooten.
Mijn hele camera en monitoring systeem draait op dit netwerk en als ik niks kan regelen of controleren dan is dit systeem niet iets wat ik kan gebruiken.
Dus odido kom op met de belofte en laat zien dat je er bent voor de klant. Want nu is het tasten in het duister.