Skip to main content

slechte verbinding klik en klaar

• 16 maart 2025
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Nu een maand klik en klaar gelijk in het begin al problemen met de verbinding, daarna ging het een week redelijk, en tot nu toe bijna elke dag de modem rebooten of het wifi punt omdat er simpel weg geen wifi of netwerk is, na rebooten werkt het weer, al meerdere malen via facebook berichten gestuurd maar het enige  antwoord is dat de technische dienst er mee bezig is, de 5g antennes kan ik zien vanaf mijn woning en misschien dat daar het probleem ligt want die boer doet ook maar wat en gaat gerust aan die silo lassen of loopt met het stroom te klooien, ik vraag me af of deze zender wel een eigen voeding heeft.

Ik heb mijn 4g voor thuis al opgezegd wat wel jammer is want dat werkt wel.

Ik kijk voor een andere modem want dit kun je je klanten toch niet verkopen, zo lang slechte internet zonder een update over hoe het gaat, mijn achter buurvrouw moet ook regelmatig rebooten.

Mijn hele camera en monitoring systeem draait op dit netwerk en als ik niks kan regelen of controleren dan is dit systeem niet iets wat ik kan gebruiken.

Dus odido kom op met de belofte en laat zien dat je er bent voor de klant. Want nu is het tasten in het duister.

Uitgelichte reactie

16 maart 2025

Je hebt waarschijnlijk last van het Wifi probleem. Bedraad aangesloten blijft het goed gaan?

Wat ik gedaan heb is mijn wifi kanalen vastgezet via de admin website op 192.168.1.1, ze staan standaard op Auto. Met een wifi scanner even zoeken wat de beste kanalen zijn voor 2.4 en 5 GHz. Nu is het wifi probleem bij mij een stuk minder (enkele keren per maand). Maar inderdaad Odido heeft hier nog wat werk aan.

Als je wifi punten gebruikt moet je firmware de versie zijn met b9 er in. De versie met b7 heeft een probleem met wifi punten.

Vul je profiel in (alleen zichtbaar voor Odido personeel) zodat ze mee kunnen kijken en evt firmware update kunnen pushen.

1 reactie

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 201 reacties
  • 16 maart 2025

Je hebt waarschijnlijk last van het Wifi probleem. Bedraad aangesloten blijft het goed gaan?

Wat ik gedaan heb is mijn wifi kanalen vastgezet via de admin website op 192.168.1.1, ze staan standaard op Auto. Met een wifi scanner even zoeken wat de beste kanalen zijn voor 2.4 en 5 GHz. Nu is het wifi probleem bij mij een stuk minder (enkele keren per maand). Maar inderdaad Odido heeft hier nog wat werk aan.

Als je wifi punten gebruikt moet je firmware de versie zijn met b9 er in. De versie met b7 heeft een probleem met wifi punten.

Vul je profiel in (alleen zichtbaar voor Odido personeel) zodat ze mee kunnen kijken en evt firmware update kunnen pushen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen