Skip to main content
Beantwoord

simkaart niet gekregen

• March 7, 2026
  • 15 reacties
  • 202 Bekeken

de simkaart info van klik klaar hoef niet meer odido is te beroerd om die op te sturen

ik ben besloten om deze modem ook terug te sturen ik heb nog steeds het bedrijf netwerk wat me niks kost alleen niet zo snel maar zoals bij odido worden je gegeven niet verkocht zoals bij odido

Beste antwoord door Waqqas

Hallo ​@wdubbel22 

Om Klik&Klaar te annuleren kun je bellen naar telefoonnummer 0800 7123, moderators kunnen hier alleen algemene vragen beantwoorden.

15 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • Antwoord
  • March 7, 2026

Hallo ​@wdubbel22 

Om Klik&Klaar te annuleren kun je bellen naar telefoonnummer 0800 7123, moderators kunnen hier alleen algemene vragen beantwoorden.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • March 12, 2026

ik heb dan de simkaart maar zonder de code 097 wanneer krijg ik die dan kan ik de sim kaart in me 

account koppelen

Manouk van Odido
Moderator

Hi ​@wdubbel22, fijn dat je de simkaart binnen hebt gekregen. Je maakt mij wel nieuwsgierig om welke code het gaat. Als het gaat om de pin- en pukcode, deze staat het kaartje zelf waar de simkaart in zit. Superhandig, zo heb je het gelijk bij de hand. 

Gaat het om jouw Klik&Klaar te koppelen in jouw Mijn Odido omgeving? Dan krijg je hier geen code van toegestuurd. Je gaat dit koppelen op een andere manier, ze zullen namelijk gegevens opvragen om het koppelen voor elkaar te krijgen. Het is ook alleen mogelijk om dit via de website zelf te doen, en niet via de Mijn Odido App. Wil je dit eens uitproberen? 

Mocht je er niet uitkomen, willen we graag inhoudelijk met je meekijken hiervoor. In verband met de recente gebeurtenissen is het niet meer mogelijk om je hier inhoudelijk mee te helpen. Om je met je vraag te helpen, wil ik je vragen om telefonisch contact op te nemen via het nummer 0800-0092 óf via onze Social kanalen, Facebook (https://www.facebook.com/OdidoNederland), Instagram (https://www.instagram.com/odidonederland) of X (https://x.com/odidonederland). Op onze Community kunnen we je enkel algemene informatie geven. Excuses voor het ongemak! 

Mocht je contact met ons opnemen via onze social media kanalen, adviseer ik je om een link van dit topic mee te sturen in je bericht. Mijn collega's helpen je dan zo snel mogelijk verder!  

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • March 13, 2026

ik dacht wel zo bericht te krijgen jullie lossen niks op

ik moet die  097 nummer code hebben dan kan ik die klik klaar koppelen aan me account

rvk01
  • March 13, 2026

Je maakt mij wel nieuwsgierig om welke code het gaat.

Even ter verduidelijking… het gaat niet om een 097 code maar om het 097 telefoonnummer.

@wdubbel22 Je hebt de verpakking niet meer? Staat dat nummer anders ook niet achter op het kaartje met de puk?

Helaas kunnen de moderators hier persoonlijk helemaal niets meer.

walter.v.l
Forum|alt.badge.img
  • is een legendarische user
  • March 13, 2026

Misschien werkt het volgende:

Stop de (data)SIM in een mobieltje en daarna deze code bellen: *#149#. Er verschijnt dat een nummer in beeld. Uit dat nummer kun je je telefoonnummer afleiden.

Edit: Nope, werkt niet….

Forum|alt.badge.img
  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • March 13, 2026

Het 097 nummer staat in de .pdf van je contract bij Data only nummer.

walter.v.l
Forum|alt.badge.img
  • March 13, 2026

Het 097 nummer staat in de .pdf van je contract bij Data only nummer.

En de pdf zit in een email (in mijn geval) van webshop@odido.nl Wellicht helpt het zoeken.

De PDF is wachtwoord beveiligd met je postcode (de letters in hoofdletters)

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • March 13, 2026

nou niks werkt en geen hulp echt iets voor odido XXXX odido 

Moderator edit: Schelden is absoluut niet toegestaan. Je hebt het nu in meerdere posts gedaan en daarom is dit meteen de laatste waarschuwing. Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | Odido community

walter.v.l
Forum|alt.badge.img
  • March 13, 2026

Dus….

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • March 16, 2026

JA HOOR GEEN WONDER DAT IK DIE SINKAART NIET HEB

walter.v.l
Forum|alt.badge.img
  • March 16, 2026

@wdubbel22 Deze manier van communiceren gaat je niet veel verder helpen….

Je hebt zo te zien zelf je zaakjes ook niet in orde als je niet eens je email kan doorzoeken. Het beste is even naar de helpdesk te bellen. Wel zorgen dat je wat persoongegevens bij de hand hebt.

Walter hij heeft wel gelijk! Odido is een klote bedrijf ben er ook helemaal klaar mee!!

walter.v.l
Forum|alt.badge.img
  • March 16, 2026

@Slechte verbinding Succes bij je nieuwe internet leverancier! 

bedankt! Alles beter dan deze rotzooi hier