Ik heb het Klik&Klaar modem + simkaart sinds zaterdag 21 December ontvangen.
Eerder dan de afgesproken leverdatum van 23 december.
Dus dat is helemaal prima, ondanks de drukte bij de postbezorging vanwege kerst.
Contractdatum staat dus ook op 23 December.
Echter zijn we nu een aantal dagen verder, alleen tot op heden geen internet kunnen ontvangen (het lampje met de wereldbol blijft rood).
De simkaart zit goed in het modem (middels de meegeleverde tray).
Nu vermoed ik (na het lezen op de community website) dat het 1 van de volgende 2 problemen kan zijn:
- De geleverde simkaart is (nog) niet geactiveerd…
- De verkeerde simkaart is geleverd.
Toelichting bij de tweede optie:
Toen ik het abonnement wou koppelen aan mijn account, kreeg ik eerst een foutmelding omdat ik het nummer had overgetypt van de sticker op de achterkant van het meegeleverde simkaartje.
Even later zag ik dat op het contract (PDF in de email) een ander nummer vermeld stond dan op de sticker van de geleverde simkaart. Deze heb ik dan ook gebruikt om alles aan mijn Odido account te kunnen koppelen.
Nummer vermelding op sticker van de simkaart:
sXXXX]5955
Nummer vermeld in het PDF contract:
sXXXX}6143
Mod edit: telefoonnummer verwijderd.
Nu is mijn vraag wat precies het probleem is op dit moment, waardoor ik nog steeds geen internet kan ontvangen.
moet de simkaart nog geactiveerd worden of ligt het er aan dat ik wellicht een verkeerde simkaart heb ontvangen bij het routerpakket?
Alvast bedankt!