Skip to main content
Beantwoord

retourbevestiging modem

  • 7 november 2024
  • 6 reacties
  • 117 Bekeken

Henk_C
  • is een King Poster
  • 31 reacties

Ik heb onlangs mijn modem teruggestuurd en volgens track&trace is deze bezorgd. Ik heb echter nog geen retourbevestiging gehad van Odido. Kunnen je even checken?

 

 

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@Henk_C, het moet inmiddels geregeld zijn. Gek dat jij wel een e-mail krijgt dat niet is ontvangen. Ik wil daarom afwachten wanneer de boete mogelijk komt voor het niet retourneren van het modem, mocht dit inderdaad niet meer verwerkt worden. Door jouw trackinglink zal ik deze boete vergoeden zodra deze er is. Zo hoef je hier absoluut niet voor te betalen!

Bekijk origineel

6 reacties

Waqqas
Super User
Forum|alt.badge.img+15
  • Odido Superuser
  • 20409 reacties
  • 7 november 2024

Hallo @Henk_C 

Het retour adres op de screenshot werd vroeger gebruikt, er is nu een ander adres.

Het juiste adres is:

Walravenlaan 11 1119 ME Schiphol-Rijk


Henk_C
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 31 reacties
  • 8 november 2024

Dit retouradres (antwoordnummer) stond in de email die ik van jullie heb gekregen. Ik neem aan dat dit gekoppeld is aan jullie ontvangstadres.

 

 


Henk_C
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 31 reacties
  • 8 november 2024

@Waqqas kun je nagaan of dit in goede orde is ontvangen?


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2590 reacties
  • 8 november 2024

Hi @Henk_C, jouw vraag gaat om een Klik&Klaar abonnement. Op dit moment lukt het mij niet te checken of wij het modem retour hebben ontvangen of niet, hier zit een kleine bug in. Ik wil je daarom vragen om de ontvangstbevestiging af te wachten. Zolang je geen e-mail rondom een boete ontvangt, zit alles goed en hoef je je geen zorgen te maken. Krijg je zo'n e-mail wel? Dan is er geen man overboord en kan ik via de trackinglink altijd de zending opzoeken. Bewaar deze dus goed!


Henk_C
  • Auteur
  • is een King Poster
  • 31 reacties
  • 19 december 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Hi @Henk_C, jouw vraag gaat om een Klik&Klaar abonnement. Op dit moment lukt het mij niet te checken of wij het modem retour hebben ontvangen of niet, hier zit een kleine bug in. Ik wil je daarom vragen om de ontvangstbevestiging af te wachten. Zolang je geen e-mail rondom een boete ontvangt, zit alles goed en hoef je je geen zorgen te maken. Krijg je zo'n e-mail wel? Dan is er geen man overboord en kan ik via de trackinglink altijd de zending opzoeken. Bewaar deze dus goed!

@Cheyenne van Odido 

Ik heb gisteren een noreply mail gehad dat de apparatuur nog niet is ontvangen. Kun je de ontvangst hiervan bij jullie in het systeem svp bevestigen?


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2590 reacties
  • Antwoord
  • 20 december 2024

Hi ​@Henk_C, het moet inmiddels geregeld zijn. Gek dat jij wel een e-mail krijgt dat niet is ontvangen. Ik wil daarom afwachten wanneer de boete mogelijk komt voor het niet retourneren van het modem, mocht dit inderdaad niet meer verwerkt worden. Door jouw trackinglink zal ik deze boete vergoeden zodra deze er is. Zo hoef je hier absoluut niet voor te betalen!


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen