Skip to main content
Beantwoord

Retour modem Klik en Klaar Odido komt niet aan

• 16 januari 2025
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Hoi,

Ik heb dik een week geleden Odido geannuleerd binnen wet koop op afstand.

Afgelopen zaterdag modem klik en aar keurig verstuurd via de Primera postnl.

Alleen nu blijft hij continue staan op wordt bezorgd in track and trace.

Wat gaat hier mis? Ik wil niet dadelijk ook nog modem kosten krijgen op mijn dak. Graag iemand van odido meekijken track and trace privé bericht.

En graag wil ik dat iemand van Odido meekijkt of de annulering is verwerkt aangezien ik nog geen geld terug heb van de €25 kosten die ik al heb gemaakt. Wanneer komt nu eindelijk die credit nota? Ook daar reactie op.

Beste antwoord door Tommie van Odido

Hey ​@Mrbrightside86, wij kunnen niet bij PostNL de pakketjes bekijken, je zou hiervoor contact op kunnen nemen met PostNL.

Voor de vergoeding ben ik gaan kijken maar ik zie nog niks ingang gezet worden. Ik heb hem nu handmatig maar voor je aangemaakt! Je ontvangt hier een bevestiging van. 

Bekijk origineel

3 reacties

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13605 reacties
  • Antwoord
  • 17 januari 2025

Hey ​@Mrbrightside86, wij kunnen niet bij PostNL de pakketjes bekijken, je zou hiervoor contact op kunnen nemen met PostNL.

Voor de vergoeding ben ik gaan kijken maar ik zie nog niks ingang gezet worden. Ik heb hem nu handmatig maar voor je aangemaakt! Je ontvangt hier een bevestiging van. 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 17 januari 2025
Tommie van Odido schreef:

Dank,

modem is inmiddels aangekomen.

Zie afbeelding

Ik krijg dus geen toekomstige facturen meer begrijp ik van jullie?

Dank

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 18 januari 2025

Hi ​@Mrbrightside86, dat is mooi! Bedankt voor de update. Je zal inderdaad geen factuur meer ontvangen!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen