Skip to main content

Hallo,

Ik wil graag mijn rekeningnummer voor K&K wijzigen in een buitenlands rekeningnummer.

Dat moet via de klantenservice. In het verleden is dat ook gelukt voor mijn bestaande abonnement, maar dat was nog bij T-Mobile. Nu is het Odido en die maakt de slogan ‘het kan ook zo’ helemaal waar. Bij T-Mobile was het geen probleem, bij Odido gaat het inderdaad helemaal anders :-D

Kortom: het lukt niet. Op e-mail (via het contactformulier) komt geen reactie, de klantenservice kan het hele abonnement niet vinden dus nu zit ik lekker klem. Ik krijg wel gewoon facturen en die betaal ik ook en de dienst werkt ook prima, dus er is toch wel ‘iets’. :-)

Kan een moderator hier mij misschien helpen?

Hi ​@rvdv01, een buitenlands rekeningnummer werkt bij ons niet altijd.

Ik kan het voor je proberen maar ben er bang voor. Kan je mij een privébericht sturen met daarin het rekeningnummer? Dan kan ik kijken of het systeem het pakt of niet.

Het systeem pakt het wel hoor, ik betaal al jaren vanaf een buitenlands nummer zonder problemen. Alleen het aanpassen moet via de klantenservice, maar de mail reageert dus niet en de gewone klantenservice kan mijn hele abonnement niet vinden :-)

Dus dat liep nog niet vast op het aanpassen van het nummer, haha.
Ik stuur je even een berichtje, dankjewel!

Ah, met Duitse rekeningnummers wil hij inderdaad meewerken ​@rvdv01, ik heb het voor je aangepast! 

Reageer