Skip to main content

Regelmatig traag Wifi (5Ghz), reboot noodzakelijk

• January 28, 2025
  • 129 reacties
  • 6411 Bekeken

Toon eerste reactie

129 reacties

• is een Master Poster
  • June 26, 2025

Bij mij 12 dagen sinds de update. Werkt fantastisch. Geen herstarten meer en snelheden van 500 Mbs down en 50 Mbs up aan de andere kant van de woning met een range extender ertussen. Met DSL haalde ik vroeger max 80 down en 30 up.

walter.v.l
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is een legendarische user
  • July 14, 2025

Laatste terugkoppeling op mijn melding: De firmware b17, uitgerold in juni 2025, heeft bij mij het wifi probleem opgelost. Ik ben op dit moment bijna een maand online zonder ik een reboot nodig had voor slechte wifi verbinding.

Dank aan alle medegebruikers die bruikbare testresultaten aan Odido en Zyxel hebben gegeven. En natuurlijk dank aan de Odido/Zyxel medewerkers om het probleem op te lossen.

• is een nieuwe Poster
  • October 31, 2025

Al een tijdje genoten van de update maar nogsteeds zo nu en dan een reset nodig, ben er ondertussen wel heel erg klaar mee, dit moet toch prima op te lossen zijn anno 2025, ik heb jaren met een eigen amateuristische mifi router gewerkt op een camping zonder problemen.

Had wel verwacht dat een "professioneel" bedrijf zoals Odido mij hierin in een upgrade kon voorzien..

De vlekkeloosheid van dit systeem blijft voor mij nogsteeds uit.

walter.v.l
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • is een legendarische user
  • October 31, 2025

​@BenAt Er zijn rapporten dat iPhones op het laatste OS verbindingsproblemen geven met klik en Klaar. Verder zijn er wat snelheidsproblemen gerapporteerd als je er een managed switch tussen zet. Ik heb nooit meer het modem moeten herstarten vanwege problemen.

Kan je wat meer vertellen hoe je netwerk er uit ziet. Welke problemen ervaar je precies waardoor je moet herstarten. Wellicht hebben jouw problemen een andere oorzaak.