Skip to main content

Problemen Klik&klaar Arnhem

• 17 februari 2025
  • 6 reacties
  • 160 Bekeken

Ik zag bij alle storingen.nl dat er een probleem is met internet in Arnhem. De Izzy chat ontkent, echter kan ik geen verbinding maken met mijn remote desktop. En alle over services die op dat netwerk draaien zijn offline, sinds vanochtend 9:00... Postcode 6812

Kan iemand van Odido dit oppakken?

Het gaat dus om een klik& klaar abbo.

Uitgelichte reactie

18 februari 2025

Hoi bananaboat, van harte welkom op de Community en gaaf dat je gebruikmaakt van Klik&Klaar! Wat apart, ik zie geen problemen bekend in Arnhem. Hoe is je verbinding vandaag? Werkt het allemaal weer of heb je vandaag ook nog geen verbinding? Zo niet, zet dan de volgende gegevens in je profiel: volledige naam, klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee naar wat er aan de hand kan zijn en dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op! 😊

6 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi bananaboat, van harte welkom op de Community en gaaf dat je gebruikmaakt van Klik&Klaar! Wat apart, ik zie geen problemen bekend in Arnhem. Hoe is je verbinding vandaag? Werkt het allemaal weer of heb je vandaag ook nog geen verbinding? Zo niet, zet dan de volgende gegevens in je profiel: volledige naam, klantnummer, geboortedatum, postcode + huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN. Dan kijk ik graag met je mee naar wat er aan de hand kan zijn en dan lossen we het zo snel mogelijk voor je op! 😊

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 februari 2025

Dus jij vraagt nu of ik al mijn persoonsgegevens online wil zetten? Wel eens gehoord van identiteitsfraude? 

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8707 reacties
  • 19 februari 2025

Je profiel kan enkel door moderators worden bekeken.  Zij moeten juist een validatie kunnen doen dat jij bent wie je zegt dat je bent.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 februari 2025

Ok, in dat geval.

• Auteur
  • is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 20 februari 2025

Het staat er in, hoor...

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 21 februari 2025

Hey ​@bananaboat, op 17 februari was er gepland onderhoud op het netwerk bij jou in de buurt. Dit is nog steeds aan de gang, het moet als het goed is opgelost zijn om 17:30 vanmiddag! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen