Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen wifi versterker

• 27 december 2024
  • 3 reacties
  • 40 Bekeken

Goedemorgen,

Graag zou ik mijn wifi versterker die bij mijn klik en klaar zit willen opzeggen. 

Groet,

Matthijs

Beste antwoord door Thijssie85

Cheyenne van Odido schreef:

Hi ​@Thijssie85, goed dat je mij hiervoor aanschiet. Je hebt het misschien al gezien in Mijn Odido, maar op dit moment is het niet mogelijk een wifi-versterker te verwijderen. Ook mij lukt dit niet. Ik heb daarom de workaround toegepast. Dat is namelijk dat ik een vergoeding van € 7,50 heb aangemaakt op de eerst volgende factuur. Dit staat gelijk aan 3 maanden wifi-versterker kosten. We verwachten dat dit rond januari is opgelost en kunnen dan de verwijdering wel in orde maken. In de tussentijd mag je de versterker natuurlijk gewoon gebruiken, als je dat wilt.

Je kan eind januari twee dingen doen: in Mijn Odido checken of je de wifi-versterker zelf kan verwijderen, of mij een bericht sturen. Ik check dan of het mogelijk is dit aan te passen. Je krijgt de versterker nu in ieder geval de komende 3 maanden gratis. Je hebt een bevestiging per e-mail ontvangen!

Held! Mooie service. 

Bekijk origineel

3 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 27 december 2024

Hi ​@Thijssie85, goed dat je mij hiervoor aanschiet. Je hebt het misschien al gezien in Mijn Odido, maar op dit moment is het niet mogelijk een wifi-versterker te verwijderen. Ook mij lukt dit niet. Ik heb daarom de workaround toegepast. Dat is namelijk dat ik een vergoeding van € 7,50 heb aangemaakt op de eerst volgende factuur. Dit staat gelijk aan 3 maanden wifi-versterker kosten. We verwachten dat dit rond januari is opgelost en kunnen dan de verwijdering wel in orde maken. In de tussentijd mag je de versterker natuurlijk gewoon gebruiken, als je dat wilt.

Je kan eind januari twee dingen doen: in Mijn Odido checken of je de wifi-versterker zelf kan verwijderen, of mij een bericht sturen. Ik check dan of het mogelijk is dit aan te passen. Je krijgt de versterker nu in ieder geval de komende 3 maanden gratis. Je hebt een bevestiging per e-mail ontvangen!

• Auteur
  • is een Master Poster
  • 24 reacties
  • Antwoord
  • 27 december 2024
Cheyenne van Odido schreef:

Held! Mooie service. 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • 27 december 2024

Toppie, graag gedaan ​@Thijssie85! 😁

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen