Skip to main content

Goedemorgen team Odido,

Klik&Klaar werkt niet: totaal geen stabiliteit, ik word er telkens uitgegooid. Daarnaast heb ik een vermoeden dat door activeren Klik&Klaar mijn glasvezel bij Odido op een laag pitje is gezet. Omdat bij mijn glasvezelproblemen niks blijkt te helpen, wil ik ook graag z.s.m. van Klik&Klaar af. Daarom gisteren via vele omzwervingen op de webiste een pagina kunnen vinden om Klik & Klaar op te zeggen. Ik kreeg wel een melding in beeld, maar heb vervolgens geen beloofde bevestigingsmail (incl. retourinstructies) ontvangen. Deze zou ik graag alsnog willen ontvangen.

Alvast bedankt.
Mvg,
Milko

 

Hi ​@MeneerPilko, ik wil je er allereerst van garanderen dat het aanvragen van Klik & Klaar geen invloed heeft op jouw Glasvezel verbinding. Dit staat namelijk echt helemaal los van elkaar en we zullen de problemen op het glasvezelnetwerk altijd zo snel mogelijk voor je oplossen! Wat het Klik & Klaar abonnement betreft, ik wil graag voor je nakijken of de opzegging goed bij ons binnen is gekomen. Ik wil je alleen nog vragen om jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in je profiel te zetten. Zodra je dit hebt gedaan, kan je dit in het topic laten weten. Dan kijken we dit gelijk voor je na! 


Hi ​@MeneerPilko, ik wil je er allereerst van garanderen dat het aanvragen van Klik & Klaar geen invloed heeft op jouw Glasvezel verbinding. Dit staat namelijk echt helemaal los van elkaar en we zullen de problemen op het glasvezelnetwerk altijd zo snel mogelijk voor je oplossen! Wat het Klik & Klaar abonnement betreft, ik wil graag voor je nakijken of de opzegging goed bij ons binnen is gekomen. Ik wil je alleen nog vragen om jouw geboortedatum en de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer in je profiel te zetten. Zodra je dit hebt gedaan, kan je dit in het topic laten weten. Dan kijken we dit gelijk voor je na! 

 

Hoi ​@Nora van Odido De gevraagde gegevens staan inmiddels in mijn profiel. Ik hoor graag hoe verder.


Hey ​@MeneerPilko, ik zie 2 aanvragen van Klik&Klaar, 1 van 18-10 en 1 van 30-10. Die van 18-10 is opgezegd, klopt dit? 


Hey ​@MeneerPilko, ik zie 2 aanvragen van Klik&Klaar, 1 van 18-10 en 1 van 30-10. Die van 18-10 is opgezegd, klopt dit? 

@Tommie van Odido Ik hoop dat die van 18/10 is opgezegd, die is al geruime tijd geleden teruggestuurd 😶 Die van 30-10 wil ik graag terugsturen, maar daar heb ik dus nog geen bevestiging van ontvangen. Ondertussen wordt volgens mij nog steeds voor beide K&K bedragen in rekening gebracht...


Ik heb die van 30-10 nu ook opgezegd en de bevestiging handmatig verstuurd ​@MeneerPilko, het kan zijn dat je de bevestiging dus 2x ontvangt. 


Uiteindelijk heb ik een mail ontvangen en een dag later ook een bericht hoe de apparatuur terug te sturen. Het opzeggen via het formulier op de website gaat dus blijkbaar niet goed 🙁


Gelukkig is het nu wel gelukt ​@MeneerPilko


@Tommie van Odido ik heb precies zelfde probleem. Een tijdje terug Klik&Klaar aangevraagd, niet tevreden met de snelheid. Maar nooit een bevestigingsmail gehad met retourinstructies.
 

1 uur aan de wachtlijn gehangen en Odido medewerker A kon mij niet verder helpen. Gaf mij een bestelnummer mee en zette mij doodleuk weer in de wacht. Ik had opgehangen en via contactformulier contact opgenkmen met dat ene bestelnummer. Ongeveer een maand later reageert medewerker B (email met kenmerk: 74050892) dat het bestelnummer niet klopt. Vraagt om extra gegevens. We zijn nu inmiddels 2 maanden verder en nog geen reactie.

 

In de tussentijd haalt Odido geld van m’n rekening af. Graag zo snel mogelijk afhandelen.


Hey ​@KCC, goed dat je hiervoor aan de bel trekt.

Ik heb het abonnement per direct voor je opgezegd. Je ontvangt hier spoedig een bevestiging van. Mijn excuses voor de lange wachttijd! 


@Tommie van Odido ik heb helaas nog geen bevestiging per mail of brief ontvangen. Wel een brief dat ik nog moet betalen. Dit ga ik niet doen, want Odido maakte het niet mogelijk voor mij om binnen 14 dagen op te zeggen, terwijl ik wel binnen die tijd contact had gezocht.

Als het opzeggen al zo moeilijk gaat, kan ik me voorstellen dat geld terugvragen nog lastiger wordt..

Kan jij hier nog eens naar kijken?


Hey ​@KCC, we hebben op 2 december de bevestiging verzonden naar ******.chibg@gmail.com. Dit e-mailadres staat in ons systeem maar is afwijkend van het e-mailadres wat je op de Community gebruikt, wellicht een typfoutje geweest of klopt het adres wel?


@Tommie van Odido dat is fout inderdaad. Het emailadres dat geregistreerd staat op community klopt. Zou je dat nog eens willen versturen? Dank voor de hulp zover!

Daarnaast, ga jij daar toevallig ook over betalingsherinneringen?

 


Hey ​@KCC, als het goed is heb je nu een bevestiging gehad. Ook heb ik de kosten voor je vergoed! 


@Tommie van Odido super bedankt voor het regelen!


Reageer