Skip to main content
Beantwoord

opzeggen Klik & klaar

  • 29 januari 2025
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Nou zeg. Word de verbinding via de telefoon verbroken met de klantenservice na 30 minuten wachten op een medewerker 😡

 

Dan maar via deze weg.

Ik heb een klik & klaar abbo maar die gebruik ik al zeker twee maanden niet meer. Ik wil per direct opzeggen.

Mijn gegevens staan in mijn profiel.

 

 

Beste antwoord door eric

hoi ​@Ploinkt ,

Het goede nieuws is dat klik en klaar per maand opzegbaar is. Dat regel je online in je my-odido omgeving.

Bekijk origineel

2 reacties

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8718 reacties
  • Antwoord
  • 29 januari 2025

hoi ​@Ploinkt ,

Het goede nieuws is dat klik en klaar per maand opzegbaar is. Dat regel je online in je my-odido omgeving.


  • is een gewaardeerde antwoordgever
  • 167 reacties
  • 29 januari 2025

Ik wil zelf niet opzeggen, ben tevreden over klik en klaar. Maar online opzeggen heeft Odido niet makkelijk gemaakt….

 

Gewoon naar mijn abbonement browsen gaf geen menu optie voor opzeggen. De zoek functie gebruikt van de Odido website en toen pas kwam de volgende link naar boven:

https://www.odido.nl/service/abonnement/mobiel/opzeggen-of-verlengen/klik-en-klaar-internet

 


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen