Skip to main content

Hallo,

Wij hebben sinds 22/11 klik & klaar ter vervanging van de DSL verbinding.

Hoewel alles mega snel is, hebben we een aantal camera's die we nu niet kunnen connecten aangezien port forwarding (nog) niet werkt via klik & klaar. Ik heb de andere topics hier ook gezien en er is helaas nog geen oplossing. We kunnen hier echter niet op wachten en daarom wil ik graag ons abonnement van klik & klaar opzeggen. 

Ik krijg echter niemand telefonisch te pakken, daarom probeer ik het hier. 

Alvast dank

Michiel

Hi ​@Michiel_1978, dat klopt. Niet alle poorten werken nog. We zijn daar wel mee bezig! Alhoewel het jammer is, snap ik je verzoek en help ik je graag. Ik kan Klik&Klaar met een maand opzegtermijn per 09-01-2025 voor je opzeggen. Mag ik dat in orde maken?

Hi ​@Michiel_1978, dat klopt. Niet alle poorten werken nog. We zijn daar wel mee bezig! Alhoewel het jammer is, snap ik je verzoek en help ik je graag. Ik kan Klik&Klaar met een maand opzegtermijn per 09-01-2025 voor je opzeggen. Mag ik dat in orde maken?

Hi ​@Cheyenne van Odido,

Dank voor je antwoord en ja graag!

Grt. Michiel

Jij bedankt voor de snelle reactie ​@Michiel_1978. Ik heb het bij deze in orde gemaakt. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail, met onder andere uitleg over de retour. Heb je andere vragen dan hoor ik het natuurlijk graag!

Dag ​@Cheyenne van Odido, ik heb zelf inmiddels Klik & klaar en wil dit opzeggen omdat ik inmiddels ook vast Internet van Odido heb afgenomen. Helaas is er geen opzegmogelijkheid op de website, en kom ik er ook niet doorheen op de helpdesk. Ik ben dubbel klant, dus kan iemand mijn Klik & Klaar opzeggen?

Hi ​@patrick_72, ik zie het inderdaad. Welkom op ons vaste netwerk! 😁 Ik heb je Klik&Klaar abonnement meteen en per direct opgezegd. Je ontvangt nog een e-mail ter bevestiging met meer informatie over de retour. Geniet van je vaste verbinding!

Jij bedankt voor de snelle reactie ​@Michiel_1978. Ik heb het bij deze in orde gemaakt. Je ontvangt nog een bevestiging per e-mail, met onder andere uitleg over de retour. Heb je andere vragen dan hoor ik het natuurlijk graag!

Hi ​@Cheyenne van Odido 
Ik zie nog geen updates op mijn.odido over klik&klaar en heb ook nog geen email ontvangen. Kan je me zo zeggen wanneer ik e.e.a. zal zien en ontvangen? Alvast dank

Hi ​@Michiel_1978, ik heb je een bevestiging gestuurd per e-mail! 

Hi ​@Michiel_1978, ik heb je een bevestiging gestuurd per e-mail! 

Gezien! Bedankt Tommie!

Beste,

Na een paar maanden deze dienst gebruikt te hebben. Zou ik graag Klik&Klaar willen opzeggen.

Kan iemand mij hierbij helpen? Want ik kan het nergens op de website vinden.

Alvast bedankt!

Mvg, Roy 

Hallo ​@Cheyenne van Odido , ook ik wil klik&klaar opzeggen wegens te onbetrouwbaar voor werkgebruik en kan het nergens in de app of op de site vinden. Zou dit geregeld kunnen worden?

Beste ​@Cheyenne van Odido ,

Na een paar maanden deze dienst gebruikt te hebben. Zou ik graag Klik&Klaar willen opzeggen.

Kan iemand mij hierbij helpen? Want ik kan het nergens op de website vinden.

Alvast bedankt!

Mvg, Roy 

Hi ​@Roy1011, welkom op onze Community!

Dat kan ik voor je in orde maken, ik zie wel dat je buiten de 14 dagen bedenktijd valt en je dan te maken hebt met een opzegtermijn van 1 maand. Zal ik dit voor je in gang zetten?

Hey ​@Shelf0578, hetzelfde geldt voor jou, ook ontvang ik een bevestiging van de opzeggen zodat ik dit in werking kan zetten. Alvast bedankt!

Hi ​@Roy1011, welkom op onze Community!

Dat kan ik voor je in orde maken, ik zie wel dat je buiten de 14 dagen bedenktijd valt en je dan te maken hebt met een opzegtermijn van 1 maand. Zal ik dit voor je in gang zetten?

Hey ​@Shelf0578, hetzelfde geldt voor jou, ook ontvang ik een bevestiging van de opzeggen zodat ik dit in werking kan zetten. Alvast bedankt!

Hallo, bij deze de bevestiging.

@Tommie van Odido ​@Cheyenne van Odido 

Hierbij de bevestiging.

Hi ​@Shelf0578 en ​@Roy1011, ik heb het abonnement voor jullie opgezegd. Deze zal stopgezet worden op 20 januari 2025 en hier krijgen jullie nog een bevestiging van per e-mail. Er zit een kleine vertraging in het versturen van deze e-mail, ik verwacht dat jullie deze morgen zullen ontvangen. Ook kan je de retourinstructies van het modem vinden in deze e-mail. Mocht je nog andere vragen hebben, laat het dan gerust weten! 

Reageer