Skip to main content

Opzeggen klik&klaar


  • is een Top Poster
  • 7 reacties

ik heb vorige week 3x klik en klaar proberen te bestellen. telkens kwam de melding dat mijn id en bank niet geverifieerd kon worden.

Na een uur kwamen er vervolgens 3 orderbevestigingen binnen, gebeld met de servicedesk die kon maar 2 bestellingen vinden waarvan hij er 1 geannuleerd heeft.

Volgende netjes 1 pakket ontvangen, echter 2 dagen later nog 2x k&k ontvangen.

Ik zou er dus 2 retour willen sturen en een contract ontbinden.

Uitgelichte reactie

29 oktober 2024

Welkom op onze community! @pvjole 

Goed dat je dit via deze weg nogmaals aangeeft. Dit is inderdaad net iets teveel van het goede. Ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer toevoegen aan je community profiel? De verificatie is dan compleet en zo kan ik je meteen verder helpen.

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta natuurlijk klaar om je meteen verder te helpen! 

14 reacties

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3552 reacties
  • 29 oktober 2024
Uitgelichte reactie

Welkom op onze community! @pvjole 

Goed dat je dit via deze weg nogmaals aangeeft. Dit is inderdaad net iets teveel van het goede. Ik help je graag verder om dit op te lossen! 

Wil je alleen nog de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer toevoegen aan je community profiel? De verificatie is dan compleet en zo kan ik je meteen verder helpen.

Geef je mij een seintje als je zover bent? Ik sta natuurlijk klaar om je meteen verder te helpen! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 29 oktober 2024

ik heb de gegevens toegevoegd.

er is ook nog een bestelling gedaan met een ander bankreknr vanwege de melding(en) dat verificatie niet gelukt is.


Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 3552 reacties
  • 30 oktober 2024

@pvjole Heel erg bedankt!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad 3 bestellingen op dit jouw adres. Echter staan 2 van de 3 bestellingen op naam van iemand anders. Wil je voor mij haar gegevens ook nog toevoegen?

Daarnaast ben ik benieuwd welke van de 3 je wilt opzeggen? De 2 abonnementen op naam van de andere persoon of het abonnement wat op jouw naam staat? 

Laat je het mij weten wanneer je zover bent? Ik ga gelijk voor je aan ‘t werk! 😊


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 30 oktober 2024
Teresa van Odido schreef:

@pvjole Heel erg bedankt!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken en zie inderdaad 3 bestellingen op dit jouw adres. Echter staan 2 van de 3 bestellingen op naam van iemand anders. Wil je voor mij haar gegevens ook nog toevoegen?

Daarnaast ben ik benieuwd welke van de 3 je wilt opzeggen? De 2 abonnementen op naam van de andere persoon of het abonnement wat op jouw naam staat? 

Laat je het mij weten wanneer je zover bent? Ik ga gelijk voor je aan ‘t werk! 😊

teresa,

bestelnummer: 500052336 en 500052376 mogen geannuleerd worden.

waar wil je dat ik de overige gegevens invul?


Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2213 reacties
  • 31 oktober 2024

Hi @pvjole, wij kunnen vanuit hier niet zoeken op bestelnummers. Heb je de klantnummers? Je kunt alle informatie toevoegen in je Community profiel, hier staat ook een vakje met klantnummers. Dankjewel!


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 31 oktober 2024

@Cheyenne van Odido de klantnummers zijn toegevoegd

het modem verstuurd op 23-10 wil ik dus behouden, de modems verstuurd op 25-10 wil ik annuleren en retour sturen


Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 12636 reacties
  • 1 november 2024

dank voor het toevoegen @pvjole, ik heb beide orders opgezegd! Je ontvangt hier nog een bevestiging van. 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 1 november 2024

@Tommie van Odido 

dank hiervoor, echter is nu ook de verbinding van de order die ik wil behouden weggevallen?

sim 8931163200122347310


Ishana van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator | Internet + TV
  • 1912 reacties
  • 3 november 2024

Hoi @pvjole, ik heb het voor de zekerheid nagekeken! Dit is niet opgezegd en zou dus moeten werken. Hoe branden de lampjes? Groetjes, Ishana


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 4 november 2024
Ishana van Odido schreef:

Hoi @pvjole, ik heb het voor de zekerheid nagekeken! Dit is niet opgezegd en zou dus moeten werken. Hoe branden de lampjes? Groetjes, Ishana

ik heb een van de andere simkaarten erin gedaan en dan werkt het wel.

Heb nu ook 2 bevestigingen van opzeggen ontvangen, dus ik weet welke ik terug moet sturen.

nog 1 vraag: opzeggen is per 23 november, ik neem aan dat ik niets hoef te betalen omdat ik nog binnen de 15 dagen opzeggen zit?


eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7966 reacties
  • 4 november 2024
pvjole schreef:
Ishana van Odido schreef:

Hoi @pvjole, ik heb het voor de zekerheid nagekeken! Dit is niet opgezegd en zou dus moeten werken. Hoe branden de lampjes? Groetjes, Ishana

ik heb een van de andere simkaarten erin gedaan en dan werkt het wel.

Heb nu ook 2 bevestigingen van opzeggen ontvangen, dus ik weet welke ik terug moet sturen.

nog 1 vraag: opzeggen is per 23 november, ik neem aan dat ik niets hoef te betalen omdat ik nog binnen de 15 dagen opzeggen zit?

De klik & klaar betaal je vooruit, dus op het moment dat je de router ontvangt wordt ook de factuur voor de 1e maand opgemaakt. Die zal moeten worden betaald en na opzegging wordt de volgende maand een creditfactuur gemaakt en deze wordt teruggestort.


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 5 november 2024

zijn er nog specifieke formulieren die ik in de doos mee terug moet sturen?


Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1435 reacties
  • 6 november 2024

Hi @pvjole, je hoeft geen formulier in de doos te stoppen, wel kan je voor de zekerheid een briefje toevoegen met jouw postcode en huisnummer zodat we de apparatuur gelijk aan jouw abonnement kunnen koppelen! 


  • Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 12 december 2024

beste,

 

met het crediteren gaat het niet helemaal goed.

De 2 geretourneerde apparaten zijn niet gecrediteerd en het abonnement wat behouden blijft is het klantvoordeel afgehaald en met terugwerkende kracht voor november weer belast.

ik heb nog 2 mobiele abonnementen dus zou klantvoordeel moeten hebben


Reageer


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen