Dag Odido,
Ik hoop dat iemand van Odido me hier kan helpen want met de (zeer vriendelijke, maar weinig effectieve) telefonische klantenservice van Odido kom ik niet verder.
De case:
Eind 2024 Klik en Klaar besteld. Werkte top, erg tevreden. Snelheden van 200+ down en 50 up.
Tot een maand geleden. Snelheid komt niet meer boven de 40 up en 8 down. Erger nog het internet valt soms gewoon helemaal weg voor enkele minuten.
Klantenservice gebeld, er zou een issue met het modem zijn. Nieuwe modem ontvangen, geen verschil. Sindsdien blijft de klantenservice herhalen dat "het systeem vastloopt". De eerste keer dat in bel geloof ik dat, na de 8ste keer niet meer.
Omdat Odido me niet kan helpen wil ik opzeggen. Dit is helaas niet mogelijk. De opzegpagina in Mijn Odido Account geeft al weken de error "Fout - er gaat iets mis probeer het later nog eens". Zie afbeelding onder.
Ik zit nu met niet functionerend internet dat ik ook niet op kan zeggen. Ik betaal wel, maar krijg niks en voel me "gegijzeld" door Odido.
Wie van Odido kan me hielpen met de opzegging?
