Skip to main content
Beantwoord

Opzeggen Klik en Klaar

• 18 april 2025
  • 7 reacties
  • 128 Bekeken

Dag Odido,

Ik hoop dat iemand van Odido me hier kan helpen want met de (zeer vriendelijke, maar weinig effectieve) telefonische klantenservice van Odido kom ik niet verder.

De case:

Eind 2024 Klik en Klaar besteld. Werkte top, erg tevreden. Snelheden van 200+ down en 50 up.

Tot een maand geleden. Snelheid komt niet meer boven de 40 up en 8 down. Erger nog het internet valt soms gewoon helemaal weg voor enkele minuten. 

Klantenservice gebeld, er zou een issue met het modem zijn. Nieuwe modem ontvangen, geen verschil. Sindsdien blijft de klantenservice herhalen dat "het systeem vastloopt". De eerste keer dat in bel geloof ik dat, na de 8ste keer niet meer. 

Omdat Odido me niet kan helpen wil ik opzeggen. Dit is helaas niet mogelijk. De opzegpagina in Mijn Odido Account geeft al weken de error "Fout - er gaat iets mis probeer het later nog eens". Zie afbeelding onder.

Ik zit nu met niet functionerend internet dat ik ook niet op kan zeggen. Ik betaal wel, maar krijg niks en voel me "gegijzeld" door Odido.

Wie van Odido kan me hielpen met de opzegging? 

Beste antwoord door Burhan88

Inloggen in je modem via 192.168.1.1

Via het uitklapmenu naar netwerkinstellingen → draadloos → MESH → MPro Mesh

Bekijk origineel

7 reacties

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • 18 april 2025

Bij mij heeft het uitzetten van Mesh Pro geholpen. Sindsdien stabiele hoge snelheid.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 18 april 2025
Burhan88 schreef:

Bij mij heeft het uitzetten van Mesh Pro geholpen. Sindsdien stabiele hoge snelheid.

Helaas, dat doet niks. Het issue zit hem niet in het netwerk binnen het huis maar de verbinding tussen de router en de mast lijkt het. Wel thanks voor het meedenken :)

• is een nieuwe Poster
  • 3 reacties
  • 19 april 2025
Burhan88 schreef:

Hoe kun je dat uitzetten?

• is een Top Poster
  • 5 reacties
  • Antwoord
  • 19 april 2025

Inloggen in je modem via 192.168.1.1

Via het uitklapmenu naar netwerkinstellingen → draadloos → MESH → MPro Mesh

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 22 april 2025

Ik hoop dat Odido deze week een reactie gaat geven. Momenteel heb ik en geen fatsoenlijk functionerend internet en geen optie tot opzeggen. Dit lijkt me niet hoe het bedoeld is.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 6 reacties
  • 25 april 2025

@Odido kan iemand deze vraag nog oppakken? Thanks :)

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator | Internet + TV
  • 13911 reacties
  • 28 april 2025

Hey ​@Yop12345, welkom op onze community! 

Dankjewel voor je uitgebreide bericht en fijn dat je dit hier met ons deelt. Super balen om te horen dat je internetverbinding momenteel niet doet wat je ervan mag verwachten. Dat verdient natuurlijk gewoon een oplossing.

Wat betreft je opzegging: via de Community kunnen wij helaas geen abonnementen stopzetten. Dit doen we bewust alleen via onze klantenservice, zodat alles netjes en veilig via de juiste route geregeld wordt.

Ik snap dat je na meerdere keren contact wat sceptisch bent, helemaal logisch. Ik wil je dan ook echt adviseren om nogmaals even telefonisch contact op te nemen via 0800-0092. Geef daar vooral aan dat de opzegpagina in Mijn Odido een foutmelding blijft geven, zodat mijn collega’s dit meteen mee kunnen nemen en de opzegging handmatig voor je in orde maken.

Laat vooral weten hoe het loopt, en mocht je in de tussentijd nog ergens tegenaan lopen of vragen hebben, ik help je hier op de Community met alle liefde verder.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen