Skip to main content

opzeggen klik en klaar

  • 17 februari 2025
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Goedendag,

 

ik heb mijn abonnement voor klik en klaar opgezegd in mijn account. Ik zou hiervan een bevestiging krijgen via de mail. Dit is niet gebeurt! Daarnaast zit ik nog in de proefperiode en wil ik sowieso het hele pakket annuleren. Ik heb de modem geweigerd aan de deur en deze is inmiddels retour bij Odido aangekomen. Ik ben nu al een week bezig om het pakket op te zeggen. Het schijnt niet mogelijk telefonisch ik heb al 3 medewerkers gesproken. Ik wil van u via deze weg een bevestiging krijgen dat mijn abonnement is geannuleerd/ opgezegd. Bijgaand een foto screen van mijn opzegging. 

 

Uitgelichte reactie

17 februari 2025

Dubbel topic, gesloten.

This topic has been closed for comments

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13604 reacties
  • 17 februari 2025

Dubbel topic, gesloten.


Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

 
Cookie instellingen