Skip to main content

opzeggen klik en klaar

Goedendag. Ik probeer al een week mijn abonnement op klik en klaar op te zeggen binnen de proeftijd. Meerdere kerende gebeld maar geeen bevestiging gekregen. Ik heb de modem inmiddels geweigerd aan de deur en deze is volgens de track and trace retour geleverd bij Odido. Zie hier: JVGL0622182458534323. Echter heb ik nog steeds geen bevestiging. HIERBIJ wil ik aangeven dat ik het abonnement wil STOP zetten. Graag uw reactie en bevestiging. J. de Vries 

Uitgelichte reactie

16 februari 2025

Beste ​@vriej14  Kan je in je account van DHL zien dat de bestelling is afgeleverd?

Je mag daar zo nodig een screen van maken (wel je naam afplakken.

Als het nodig is mag je de screen hier posten. 
Zie mijn onderschrift en vul zoveel mogelijk in waar ‘Privé’ staat

Komt het vast wel goed!

15 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

NIET UW PERSOONLIJKE INFO DEELEN!!!!

ful uw profiel met uw persoonlijke info  en  verander deeze texst!!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 16 februari 2025

Dank

Cristien
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 7914 reacties
  • 16 februari 2025
Uitgelichte reactie

Beste ​@vriej14  Kan je in je account van DHL zien dat de bestelling is afgeleverd?

Je mag daar zo nodig een screen van maken (wel je naam afplakken.

Als het nodig is mag je de screen hier posten. 
Zie mijn onderschrift en vul zoveel mogelijk in waar ‘Privé’ staat

Komt het vast wel goed!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 16 februari 2025

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 16 februari 2025

Hierbij de printscreen van DHL dat het pakket bij Odido retour geleverd is. Ik wil graag een bevestiging via de e-mail dat mijn abonnement op klik en klaar is beeeindigd.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 17 februari 2025

Hi ​@vriej14, welkom op onze Community!

Goed dat je hiervoor aan de bel trekt. Ik ben hier direct voor je ingedoken en zie dat er een annulering heeft plaatsgevonden, echter was de order al te ver en is de annulering niet goed gegaan. Ik heb het abonnement nu voor je opgezegd, je ontvangt hier zodadelijk een bevestiging van! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 17 februari 2025

Goedendag,

dank voor uw antwoord. De volgende vraag is dat ik geen router heb want die heb ik geweigerd aan de deur ( op advies van uw collega). Deze router is volgens DHL bij Odido retour gekomen op 14 februari. Ik kan dus niks terug sturen aangezien ik geen router heb ontvangen. Kunt u bevestigen dat de modem bij Odido is aangekomen en mij hiervan een mail sturen? 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 18 februari 2025

Wij kunnen op dit moment niet inzien of het modem bij ons binnen is gekomen ​@vriej14, maar als hij bij ons is aangekomen moet dat goedkomen! Als je hier iets anders over hoort, trek dan gerust aan de bel. Dan zullen we het onderzoeken. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 10 maart 2025

Goedendag,

Ik krijg een mailtje van Odido dat ik de apparatuur nog moet terugsturen. Tegelijk heb ik een mailtje gekregen dat de modem is aangekomen. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 10 maart 2025

Kunt u de melding dat ik iets moet terug sturen annuleren? Aangezien de modem wel is aangekomen. 

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 11 maart 2025

Hey ​@vriej14, dat kunnen we niet. Omdat je het niet via de QR-code hebt teruggestuurd denkt het systeem dat het nog in bezit is, de QR-code is gelinkt aan het serienummer van het modem . Sinds maandag hebben ze hier een oplossing voor bedacht en gaan ze alle modems controleren die binnen zijn gekomen via een andere weg dan de QR-code. Zo worden alle modems als nog goed afgemeld. 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 19 maart 2025

Ik krijg nu een brief dat ik 200 euro moet betalen. Ik heb geen modem ontvangen! Deze is geweigerd aan de deur. Het modem is bij u retour gekomen op 18-02-2025. Ik heb al heel wat foto’s gestuurd waarin staat dat het modem bij u ontvangen is en alles is geannuleerd. Ik wil van u zwart op wit de bevestiging dat ik geen boete krijg van 200 euro. 
Graag spoedig reactie en reactie.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 19 maart 2025

Zie hier nogmaals de bevestiging van Odido dat het modem ontvangen is!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 9 reacties
  • 19 maart 2025

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13496 reacties
  • 20 maart 2025

Hey ​@vriej14, dit komt omdat het modem niet retour gestuurd is met de QR-code. Het serienummer is gekoppeld aan deze QR-code. We hebben wel een systeem om te controleren dat het modem daadwerkelijk retour is gekomen maar dat duurt wat langer. Voor nu kan ik hier niks aan doen en moeten we dit afwachten. Hopelijk wordt de boete niet uitgestuurd, zo wel? Dan gaan we die vergoeden!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen