Hallo,
Ik heb een tijd geleden ivm aanhoudende problemen toch maar klik en klaar aangeschaft.
Dit om in ieder geval tot dat odido de glasvezel problemen heeft opgelost normaal internet te hebben.
Verder niet moeilijk gedaan over de extra kosten of wat dat ook.
Nu glasvezel weer goed lijkt te werken wil ik klik en klaar dus weer opzeggen, en wat een drama is dat zeg!!
Online opzeggen gaat niet, de pagina die je zou kunnen bezoeken werkt toevallig net niet…..
Nu al meerdere keren bijna een half uur in de wacht gehangen aan de telefoon.
Toen een mail gestuurd met het verhaal dat ik het graag op wil zeggen, en in plaats van een simpel mailtje met “komt goed we gaan het voor u regelen” wordt ik weer gebeld door odido.. waarom??
Ik kon op dit moment niet op nemen (ook ik ben gewoon aan het werk) dus heb later terug gebeld.
Na weer 4 keer te zijn doorverbonden is eindelijk toegezegd dat mijn abonnement opgezegd zou worden., k zou een mail ontvangen met de bevestiging van deze opzegging, en je raad het al, die heb ik nooit gekregen.
Ik begrijp oprecht niet waarom opzeggen zo moeilijk wordt gemaakt bij odido? wat is het idee, als mensen niet op kunnen zeggen blijven ze wel bij ons ofzo??
En volgens mij moet je een abonnement op kunnen zeggen zoals je het ook af hebt gesloten, maar dit gaat dus niet want je kan een abonnement niet online opzeggen.
Ik zou graag via deze weg willen vragen om mijn abonnement op te zeggen en ga er van uit dat dit heel vlot wordt geregeld na deze dramatische ervaring...