Ik heb opgezegd klik en klaar binnen de 14 dagen, ik zou het teveel betaalde geld terug ontvangen.
4 weken geleden heeft iemand van Odido handmatig €25 voor me vergoedt, dit geld heb ik nog steeds niet terug?!
Kan iemand nu meekijken wat nu alweer mis gaat?
Alles is bekend in mijn profiel van gegevens.
Beste antwoord door Nora van Odido
Hi @Mrbrightside86, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten hoe het precies zit met de vergoeding. Ik ben dan ook gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het bedrag al teruggestort had moeten worden, maar dat dit niet automatisch is gegaan. Ik ga daarom een handmatige terugstorting voor je aanvragen. Binnen 2 weken wordt het bedrag op jouw rekening gestort!
Dit is geen chat met de klantenservice. Je praat hier met andere klanten. Moderators lezen ook mee, maar pakken topics in volgorde op, dat kan een paar werkdagen duren.
De crecitering vindt normaal plaats zodra de volgende factuur van klik en klaar wordt opgemaakt. Het bedrag wordt dan pro rato teruggerekend. In het algemeen duurt het dan 6-8 weken voordat de creditfactuur is uitbetaald.
A
Anonymous
0 reacties
14 februari 2025
Mrbrightside86 schreef:
Graag iemand meekijken van Odido!
Ik kan je vertelen het kan ook gerust aantal maanden duren
Hi @Mrbrightside86, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten hoe het precies zit met de vergoeding. Ik ben dan ook gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het bedrag al teruggestort had moeten worden, maar dat dit niet automatisch is gegaan. Ik ga daarom een handmatige terugstorting voor je aanvragen. Binnen 2 weken wordt het bedrag op jouw rekening gestort!
De terugbetaling duurt 6 tot 8 weken. Juist om het kunnen storneren van de originele betaling af te wachten. Maar, nu gaat het proces niet echt een makkelijker pad op, de stornering zal leiden tot het starten van het incasso traject met de bekende brieven en kosten. Je had gewoon even geduld moeten hebben.
In de mail staat de volgende facturatieperiode, dus dat klopt dan niet helemaal. Bij mij is sws van alles misgegaan waar ook de klantenservice niets van begrijpt. Ik mocht de brief als niet verzonden beschouwen en ook de stornering zou mee zijn genomen in de handmatige aanmaking. Bedragen kloppen ook niet, is per ongeluk een opzegvergoeding aan vast gekoppeld.
En Eric, jij zegt iets anders dan de medewerkers van Odido, ook op dit forum. Dus dat is wel apart. Ik ben er ook over teruggebeld dat er iets mis is gegaan. Op 27 januari zou er een facturatie zijn aangemaakt, alleen is deze niet te vinden en niet te zien voor mij.
Trouwens via de chatbox krijg je de volgende melding bij annulering van een abonnement:
Geld dat je terugkrijgt storten we binnen 2 weken netjes terug op het rekeningnummer waarmee je hebt betaald.
Hi @Mrbrightside86, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten hoe het precies zit met de vergoeding. Ik ben dan ook gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het bedrag al teruggestort had moeten worden, maar dat dit niet automatisch is gegaan. Ik ga daarom een handmatige terugstorting voor je aanvragen. Binnen 2 weken wordt het bedrag op jouw rekening gestort!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.
Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.
We maken gebruik van 3 verschillende soorten cookies. Je kunt kiezen welke cookies je wilt accepteren. We hebben basiscookies nodig om deze site te laten werken, daarom moet je ten minste deze selecteren. Meer informatie.