Skip to main content
Beantwoord

Opgezegd binnen 14 dgn, vergoeding maand later nog niet?!

• 14 februari 2025
  • 9 reacties
  • 223 Bekeken

Ik heb opgezegd klik en klaar binnen de 14 dagen, ik zou het teveel betaalde geld terug ontvangen.

4 weken geleden heeft iemand van Odido handmatig €25 voor me vergoedt, dit geld heb ik nog steeds niet terug?!

Kan iemand nu meekijken wat nu alweer mis gaat?

Alles is bekend in mijn profiel van gegevens.

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Mrbrightside86, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten hoe het precies zit met de vergoeding. Ik ben dan ook gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het bedrag al teruggestort had moeten worden, maar dat dit niet automatisch is gegaan. Ik ga daarom een handmatige terugstorting voor je aanvragen. Binnen 2 weken wordt het bedrag op jouw rekening gestort! 

Bekijk origineel

9 reacties

• Auteur
  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 14 februari 2025

Graag iemand meekijken van Odido!

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8726 reacties
  • 14 februari 2025

Hoi ​@Mrbrightside86 ,

Dit is geen chat met de klantenservice.  Je praat hier met andere klanten. Moderators lezen ook mee, maar pakken topics in volgorde op, dat kan een paar werkdagen duren.

De crecitering vindt normaal plaats zodra de volgende factuur van klik en klaar wordt opgemaakt. Het bedrag wordt dan pro rato teruggerekend. In het algemeen duurt het dan 6-8 weken voordat de creditfactuur is uitbetaald.

• 0 reacties
  • 14 februari 2025
Mrbrightside86 schreef:

Graag iemand meekijken van Odido!

Ik kan je vertelen het kan ook gerust aantal maanden duren 

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 15 februari 2025

Hi ​@Mrbrightside86, ik kan me goed voorstellen dat je graag wil weten hoe het precies zit met de vergoeding. Ik ben dan ook gelijk met je mee gaan kijken en ik zie dat het bedrag al teruggestort had moeten worden, maar dat dit niet automatisch is gegaan. Ik ga daarom een handmatige terugstorting voor je aanvragen. Binnen 2 weken wordt het bedrag op jouw rekening gestort! 

• Auteur
  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 15 februari 2025

Wat duurt dit allemaal lang. Hopelijk komt het nu wel goed.

• is een King Poster
  • 28 reacties
  • 16 februari 2025
Mrbrightside86 schreef:

Wat duurt dit allemaal lang. Hopelijk komt het nu wel goed.

Ik zit eigenlijk in hetzelfde schuitje, ik heb alleen het bedrag van ellende maar gestorneerd. Inmiddels ben ik ook weer een tijdje verder. 😣

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8726 reacties
  • 16 februari 2025

De terugbetaling duurt 6 tot 8 weken. Juist om het kunnen storneren van de originele betaling af te wachten. Maar, nu gaat het proces niet echt een makkelijker pad op, de stornering zal leiden tot het starten van het incasso traject met de bekende brieven en kosten. Je had gewoon even geduld moeten hebben.

• is een King Poster
  • 28 reacties
  • 16 februari 2025

In de mail staat de volgende facturatieperiode, dus dat klopt dan niet helemaal. Bij mij is sws van alles misgegaan waar ook de klantenservice niets van begrijpt. Ik mocht de brief als niet verzonden beschouwen en ook de stornering zou mee zijn genomen in de handmatige aanmaking. Bedragen kloppen ook niet, is per ongeluk een opzegvergoeding aan vast gekoppeld.

En Eric, jij zegt iets anders dan de medewerkers van Odido, ook op dit forum. Dus dat is wel apart. Ik ben er ook over teruggebeld dat er iets mis is gegaan. Op 27 januari zou er een facturatie zijn aangemaakt, alleen is deze niet te vinden en niet te zien voor mij. 

Trouwens via de chatbox krijg je de volgende melding bij annulering van een abonnement: 

Geld dat je terugkrijgt storten we binnen 2 weken netjes terug op het rekeningnummer waarmee je hebt betaald.

• Auteur
  • is een King Poster
  • 42 reacties
  • 19 februari 2025
Nora van Odido schreef:

Vandaag bedrag ontvangen, top

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen