Gisteren onderstaand bericht via contactformulier gestuurd, wellicht wordt het hier sneller opgepakt.
Beste lezer,
Bij deze meld ik per direct (26-11-2024) gebruik te willen maken van mijn wettelijke bedenktijd van 14 dagen om het contract te ontbinden. Conform het contract is mijn klik & klaar internet abonnement geactiveerd op 13-11-2024 en is op die datum de wettelijke bedenktijd ingegaan.
Vandaag (26-11) heb ik driemaal gebeld naar Odido 0800-0092, waarvan 2x 30min+ in de wacht en geen medewerker aan de lijn gekregen. 1x een medewerker gesproken die me zou doorzetten naar de juiste afdeling, maar dit resulteerde in doorschakelen zonder gesprekstoon. Helaas is mij daarmee geen gelegenheid geboden telefonisch het contract te ontbinden.
Voor het verstrijken van de bedenktijd heeft u een bedrag geïncasseerd van €25,-. Door de ontbinding heb ik recht op teruggave van dit bedrag. Daarom vraag ik u om dit bedrag binnen 14 dagen terug te betalen. Op uw verzoek zal ik de hardware retourneren, mits ik een retourlabel heb ontvangen.
Gezien er geen e-mailadres beschikbaar is via deze weg dit bericht.