Wij hebben een Klik&Klaar abonnement met klantvoordeel.
De eerste factuur was correct (€20), echter zijn er bij de 2e factuur extra kosten in rekening gebracht zonder duidelijk kenmerk (Totale kosten €28.67).
Na bellen met de klantenservice werd mij verteld dat wij geen recht hadden op de klantvoordeel (van €5) en daarom er eenmalig kosten (€3.67) in rekening worden gebracht. De reden dat wij geen klantvoordeel hebben volgens de klantenservice, is dat het mobiel abonnement niet op dezelfde naam staat als de Klik&Klaar abonnement.
Volgens de Odido voorwaarden: https://www.odido.nl/service/abonnement/klantvoordeel
De reden die de klantenservice heeft gegeven is volgens de voorwaarden onjuist.
Nadat ik dit heb aangekaart aan de telefoon, werd ik doorverbonden met de afdeling van Klik&klaar. Hier werd er opgenomen, maar zat niemand aan de telefoon. Na 5 minuten medewerkers op de achtergrond te hebben horen babbelen, heb ik opgehangen.
Ik hoop via deze weg wel de juiste oplossing te kunnen vinden.
Onjuiste factuurkosten Klik&Klaar
Uitgelichte reactie
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.