Skip to main content

Onjuiste factuurkosten Klik&Klaar

Wij hebben een Klik&Klaar abonnement met klantvoordeel.
De eerste factuur was correct (€20), echter zijn er bij de 2e factuur extra kosten in rekening gebracht zonder duidelijk kenmerk (Totale kosten €28.67).
Na bellen met de klantenservice werd mij verteld dat wij geen recht hadden op de klantvoordeel (van €5) en daarom er eenmalig kosten (€3.67) in rekening worden gebracht. De reden dat wij geen klantvoordeel hebben volgens de klantenservice, is dat het mobiel abonnement niet op dezelfde naam staat als de Klik&Klaar abonnement. 
Volgens de Odido voorwaarden:  https://www.odido.nl/service/abonnement/klantvoordeel

De reden die de klantenservice heeft gegeven is volgens de voorwaarden onjuist.

Nadat ik dit heb aangekaart aan de telefoon, werd ik doorverbonden met de afdeling van Klik&klaar. Hier werd er opgenomen, maar zat niemand aan de telefoon. Na 5 minuten medewerkers op de achtergrond te hebben horen babbelen, heb ik opgehangen.

Ik hoop via deze weg wel de juiste oplossing te kunnen vinden.

Uitgelichte reactie

8 januari 2025

Hoi YL, van harte welkom op de Community en leuk dat jullie Klik&Klaar gebruiken! Ik snap volkomen dat je van Klantvoordeel gebruik wil maken, dus ik kijk graag met je mee. Ik zie alleen 1 inactief mobiel abonnement met nummer **29 en ik zie zo snel geen andere abonnementen op je adres staan. Heb je naast Klik&Klaar nog 1 of meerdere mobiele abonnementen op hetzelfde adres? Zet dit 06-nummer dan ook in je profiel. Daarnaast heb ik ook nog je geboortedatum nodig. Ook deze kan je in je profiel invullen. Dan mag ik pas echt met je meekijken. Mocht je andere abonnementen op je adres hebben en recht hebben op Klantvoordeel dan voer ik het gemiste Klantvoordeel met alle plezier voor je in. Ik hoor het graag van je! 😄

12 reacties

Marciano van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9

Hoi YL, van harte welkom op de Community en leuk dat jullie Klik&Klaar gebruiken! Ik snap volkomen dat je van Klantvoordeel gebruik wil maken, dus ik kijk graag met je mee. Ik zie alleen 1 inactief mobiel abonnement met nummer **29 en ik zie zo snel geen andere abonnementen op je adres staan. Heb je naast Klik&Klaar nog 1 of meerdere mobiele abonnementen op hetzelfde adres? Zet dit 06-nummer dan ook in je profiel. Daarnaast heb ik ook nog je geboortedatum nodig. Ook deze kan je in je profiel invullen. Dan mag ik pas echt met je meekijken. Mocht je andere abonnementen op je adres hebben en recht hebben op Klantvoordeel dan voer ik het gemiste Klantvoordeel met alle plezier voor je in. Ik hoor het graag van je! 😄

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 8 januari 2025
Marciano van Odido schreef:

Dank voor de reactie.
Ik heb het profiel inmiddels aangevuld. 
Mocht er meer informatie nodig zijn, hoor ik dat graag.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 11 januari 2025

Hoi Marciano,
Is er inmiddels een update?

eric
Super User
Forum|alt.badge.img+14
  • Odido Superuser
  • 8707 reacties
  • 11 januari 2025

Marciano werkt niet elke dag /hele dag op het forum.  Volgende week zal hij het bericht vast oppakken.

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 21 januari 2025

Ondertussen nogmaals een factuur ontvangen waar de klantvoordeel niet is verwerkt.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13531 reacties
  • 22 januari 2025

Hey ​@YL Sung, kan je je klantvoordeel eens verwijderen in Mijn Odido en opnieuw aanvragen? Ik zie dat hij hem inderdaad niet pakt. Ik zie nu 2 facturen waarop de klantvoordeel niet berekent is, 1 van € 28.67 en € 25.00, klopt dit?

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 23 januari 2025

Hoi Tommie,

Dank voor je bericht. Ik zie 2 opties bij mijn klantvoordeel.  Welke moet ik verwijderen en opnieuw opvragen?

De 2 facturen waarop geen klantvoordeel is toegepast zijn inderdaad de 2 die je benoemt.

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 1596 reacties
  • 24 januari 2025

Hi ​@YL Sung zou je dit bij het Klik & Klaar abonnement willen doen? Aangezien de korting nu wel goed vermeld staat, kunnen we de volgende factuur afwachten om te kijken of de korting nu wel goed meegenomen wordt. Mocht dit toch niet het geval zijn, trek dan aan de bel. Wij zullen dit dan direct voor je doorzetten! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 2 februari 2025

De korting staat er bij.

Ik heb 2 facturen ontvangen waarin de korting niet is verwerkt. Kan dit al worden doorgezet of moet ik wachten tot de volgende factuur.

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • 13531 reacties
  • 3 februari 2025

Hey ​@YL Sung, ik heb de € 13.67 voor je vergoed. Houdt het even in de gaten, als het nogmaals gebeurt dan trek alsjeblieft aan de bel! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • 7 reacties
  • 24 februari 2025

Goedendag,

Onlangs een factuur gekregen waar een tegoed van € 13.67 is verwerkt, maar de totale factuurkosten komen nogmaals uit op €25,-

Teresa van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • 4131 reacties
  • 27 februari 2025

@YL Sung Dankjewel voor je terugkoppeling, goed dat je dit gelijk weer aangeeft! Sorry dat het Klantvoordeel niet is verwerkt. Ik kijk natuurlijk gelijk met je mee! 

Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat de handmatige verrekening heeft plaatsgevonden. Ik heb nogmaals gecheckt, maar het Klantvoordeel is wel actief op jouw abonnement.

Nu zie ik dat er op dit moment een algemeen probleem speelt, waarbij voor sommige klanten het Klantvoordeel niet verschijnt op de factuur. Ik vermoed dat jij hier ook last van hebt. Om dit voor je op te lossen, heb ik direct een case aangemaakt voor de afdeling die hierover gaat. Ik weet zeker dat zij de oplossing voor je zullen vinden! Uiteraard wordt het Klantvoordeel dan ook met terugwerkende kracht vergoed. Houd er wel rekening dat de verwerkingstijd momenteel op 14 dagen staat. 

Laat je het mij weten als je nog vragen hebt of als ik ergens bij kan helpen? Ik sta altijd voor je klaar! 

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen