Skip to main content

Wij hebben een Klik&Klaar abonnement met klantvoordeel.
De eerste factuur was correct (€20), echter zijn er bij de 2e factuur extra kosten in rekening gebracht zonder duidelijk kenmerk (Totale kosten €28.67).
Na bellen met de klantenservice werd mij verteld dat wij geen recht hadden op de klantvoordeel (van €5) en daarom er eenmalig kosten (€3.67) in rekening worden gebracht. De reden dat wij geen klantvoordeel hebben volgens de klantenservice, is dat het mobiel abonnement niet op dezelfde naam staat als de Klik&Klaar abonnement. 
Volgens de Odido voorwaarden:  https://www.odido.nl/service/abonnement/klantvoordeel

De reden die de klantenservice heeft gegeven is volgens de voorwaarden onjuist.

Nadat ik dit heb aangekaart aan de telefoon, werd ik doorverbonden met de afdeling van Klik&klaar. Hier werd er opgenomen, maar zat niemand aan de telefoon. Na 5 minuten medewerkers op de achtergrond te hebben horen babbelen, heb ik opgehangen.

Ik hoop via deze weg wel de juiste oplossing te kunnen vinden.

Hoi YL, van harte welkom op de Community en leuk dat jullie Klik&Klaar gebruiken! Ik snap volkomen dat je van Klantvoordeel gebruik wil maken, dus ik kijk graag met je mee. Ik zie alleen 1 inactief mobiel abonnement met nummer **29 en ik zie zo snel geen andere abonnementen op je adres staan. Heb je naast Klik&Klaar nog 1 of meerdere mobiele abonnementen op hetzelfde adres? Zet dit 06-nummer dan ook in je profiel. Daarnaast heb ik ook nog je geboortedatum nodig. Ook deze kan je in je profiel invullen. Dan mag ik pas echt met je meekijken. Mocht je andere abonnementen op je adres hebben en recht hebben op Klantvoordeel dan voer ik het gemiste Klantvoordeel met alle plezier voor je in. Ik hoor het graag van je! 😄

Hoi YL, van harte welkom op de Community en leuk dat jullie Klik&Klaar gebruiken! Ik snap volkomen dat je van Klantvoordeel gebruik wil maken, dus ik kijk graag met je mee. Ik zie alleen 1 inactief mobiel abonnement met nummer **29 en ik zie zo snel geen andere abonnementen op je adres staan. Heb je naast Klik&Klaar nog 1 of meerdere mobiele abonnementen op hetzelfde adres? Zet dit 06-nummer dan ook in je profiel. Daarnaast heb ik ook nog je geboortedatum nodig. Ook deze kan je in je profiel invullen. Dan mag ik pas echt met je meekijken. Mocht je andere abonnementen op je adres hebben en recht hebben op Klantvoordeel dan voer ik het gemiste Klantvoordeel met alle plezier voor je in. Ik hoor het graag van je! 😄

Dank voor de reactie.
Ik heb het profiel inmiddels aangevuld. 
Mocht er meer informatie nodig zijn, hoor ik dat graag.

Reageer