Skip to main content

Onjuiste factuur klik & klaar

• 22 maart 2025
  • 1 reactie
  • 15 Bekeken

Odido stuurt mij een onjuiste factuur voor het ‘Klik en Klaar’-apparaat, waar ik geen gebruik van maak, aangezien ik geen Odido-internet meer afneem. Alle andere apparaten van Odido zijn twee weken geleden geretourneerd in verband met mijn overstap. Tevens staat vermeld dat mijn contract voor ‘Klik en Klaar’ loopt tot 17-03-2025, maar toch ontvang ik deze maand een factuur. Hoe komt dit? 

Uitgelichte reactie

24 maart 2025

Hi ​@Moun25, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over de situatie. Ik zie inderdaad dat het abonnement beëindigd is maar met een opzegtermijn van 1 maand. Het abonnement stopt pet 22-04-2025. Hierdoor heb je ook de factuur ontvangen. Ik zie echter niks in mijn systeem staan over de opzegging, hoe en wanneer heb je de opzegging bij ons gedaan? Misschien dat ik kan nog iets anders kan zien, maar voor nu loopt het abonnement nog tot 22-04-2025 door. Ik zie je berichtje graag tegemoet!

1 reactie

Tommie van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator | Internet + TV
  • 13496 reacties
  • 24 maart 2025
Uitgelichte reactie

Hi ​@Moun25, welkom op onze Community!

Ik geef je graag wat meer duidelijkheid over de situatie. Ik zie inderdaad dat het abonnement beëindigd is maar met een opzegtermijn van 1 maand. Het abonnement stopt pet 22-04-2025. Hierdoor heb je ook de factuur ontvangen. Ik zie echter niks in mijn systeem staan over de opzegging, hoe en wanneer heb je de opzegging bij ons gedaan? Misschien dat ik kan nog iets anders kan zien, maar voor nu loopt het abonnement nog tot 22-04-2025 door. Ik zie je berichtje graag tegemoet!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen