Beste,
Na maar liefst 4 winkelbezoeken en 7 telefoontjes naar Odido in ongeveer 24-28 uur tijd vraag ik uw hulp bij deze via het community forum:
Zouden jullie de order met bestelnummer 500185974 willen annuleren aub? Deze was gisterochtend telefonisch afgesloten en zou volgens de betreffende collega daarna in de winkel annuleerbaar zijn indien zij het K&K pakket voorraad zouden hebben, maar dit bleek niet te kloppen. In 2 winkels en ook aan de telefoon zeiden jullie collega's dat dit niet mogelijk is omdat de telefonische bestelling binnenkort al verzonden zou worden en zij geen ‘annuleerknop’ hadden staan. Die uit de winkel heb ik meegenomen, omdat ik anders i.v.m. de kerstdagen hoogstwaarschijnlijk tot volgende week geen internet zou hebben.
Ik zit dus nu ongewild met 2 afgesloten K&K abonnementen, waarvan 1 volgens uw collega (dhr. Ucuncu) direct kon worden geannuleerd (maar dit klopt en kon dus niet). Graag daarom de bestelling met bestelnummer 500185974 annuleren!
Mocht ik het pakket alsnog ontvangen (zoals sommige mensen hier) zal ik hem uiteraard retour sturen.