Skip to main content

Beste,

Na maar liefst 4 winkelbezoeken en 7 telefoontjes naar Odido in ongeveer 24-28 uur tijd vraag ik uw hulp bij deze via het community forum:

Zouden jullie de order met bestelnummer 500185974 willen annuleren aub? Deze was gisterochtend telefonisch afgesloten en zou volgens de betreffende collega daarna in de winkel annuleerbaar zijn indien zij het K&K pakket voorraad zouden hebben, maar dit bleek niet te kloppen. In 2 winkels en ook aan de telefoon zeiden jullie collega's dat dit niet mogelijk is omdat de telefonische bestelling binnenkort al verzonden zou worden en zij geen ‘annuleerknop’ hadden staan. Die uit de winkel heb ik meegenomen, omdat ik anders i.v.m. de kerstdagen hoogstwaarschijnlijk tot volgende week geen internet zou hebben.

Ik zit dus nu ongewild met 2 afgesloten K&K abonnementen, waarvan 1 volgens uw collega (dhr. Ucuncu) direct kon worden geannuleerd (maar dit klopt en kon dus niet). Graag daarom de bestelling met bestelnummer 500185974 annuleren!

Mocht ik het pakket alsnog ontvangen (zoals sommige mensen hier) zal ik hem uiteraard retour sturen.

Hoi ​@fchavou, ik wil dit graag voor je in orde maken! Ik zie inderdaad twee abonnementen in het systeem. Wil je het abonnement die in Mijn Odido staat behouden? Ik kan dit bestelnummer namelijk niet vinden en vermoed dat er een spelfout is gemaakt. Ik wil dit daarom graag controleren voordat ik een van de abonnementen annuleer! Groetjes, Ishana

Hoi,

Welke spelfout? Dit nummer heb ik gekopieerd en geplakt uit jullie eigen e-mails. 

kun je niet zien welke al actief is? Want die uit de winkel heb ik direct aangesloten / geactiveerd, en die wil ik behouden. Dat is het veiligste, lijkt mij. 

Hoi,

Welke spelfout? Dit nummer heb ik gekopieerd en geplakt uit jullie eigen e-mails. 

kun je niet zien welke al actief is? Want die uit de winkel heb ik direct aangesloten / geactiveerd, en die wil ik behouden. Dat is het veiligste, lijkt mij. 

Geef dan even het 097 nummer op wat behouden moet worden (of aangeven welk 097 nummer juist beëindigd moet worden)

Hi ​@fchavou, ik heb je zojuist geholpen in het andere topic waarin je hebt gereageerd en de bestelling is voor je geannuleerd! 

Bedankt ​@Nora van Odido  , maar het lijkt niet te hebben gewerkt / geholpen… Zie hieronder.

Helaas heb ik op 28 december jl. alsnog een mail gekregen van Odido met mijn zogenaamde (tweede!) overeenkomst met Odido. In deze overeenkomst staat het volgende 097 nummer vermeld: 097008422654.

Het lijkt dus helaas niet opgelost te zijn. Kunnen jullie dit nogmaals controleren en nu echt alles annuleren s.v.p.? Daarna ontvang ik graag een bevestiging, want ik wil absoluut geen 2 abonnementen..

Alvast bedankt.

Hartelijke groet

ook voor ​@Ishana van Odido 

Hi ​@fchavou, het lijkt het inderdaad op dat de annulering die ik heb aangevraagd niet op tijd meer doorgevoerd kon worden, mijn excuses hiervoor. Ik heb dit abonnement per direct voor je stopgezet en je hier een bevestiging van gestuurd per e-mail. Heb je het modem al ontvangen? Dan kan je in de e-mail ook gelijk de instructies vinden om het modem weer retour te sturen. Het abonnement zelf is in ieder geval nu helemaal stopgezet! ​

Bedankt ​@Nora van Odido. Ik hoop dat het enkel het abonnement betreft dat ik hierboven heb genoemd (met het betreffende 097 nummer), en dat dit met terugwerkende kracht is gedaan zodat ik niet onnodig door diverse fouten aan Odido’s kant iets hoef te betalen.

Daarnaast vraag ik me af of de Klantvoordeelkorting (die ik op beide abonnementen kreeg) ook nog steeds geldt voor het andere ‘goede’ en lopende abonnement, vanwege het zakelijke glasvezelinternet wat ik op hetzelfde adres afneem. 

Kunnen jullie bovenstaande twee zaken s.v.p. bevestigen?

Hi ​@fchavou, het abonnement met bestelnummer 500185974 wat je hierboven hebt genoemd is inderdaad het enige abonnement wat direct is stopgezet. Je zult nog wel een eindfactuur van dit abonnement ontvangen, wil je het me laten weten zodra deze binnen is? Dan kan ik op dat moment de vergoeding gelijk voor je in orde maken. 

Het klantvoordeel is inderdaad actief op het lopende Klik & Klaar abonnement en ik zie dat de korting ook al verrekend is op de factuur! 

Hoi ​@Nora van Odido 

Dank voor je hulp. Ik zag dat er een incasso gepland stond voor morgen, voor 20 euro, met in de omschrijving bovenstaand 097 nummer (097008422654). Deze incasso heb ik geweigerd in de app van mijn bank. 

Het factuurnummer dat ook in de omschrijving staat: 9015 7316 3399. Kun je deze factuur ongedaan maken of verwijderen?

Hoor het graag van je.

Alvast bedankt!

Reageer