Skip to main content

Afgelopen 15 november klik en klaar binnen gehad

Simkaart niet geactiveerd, werkt niet in tablet of telefoon.

Een andere sim van KPN in het modem werkt direct!

Afgelopen dagen al ruim 1,5 uur in totaal met Odido gebeld. De mensen van klik en klaar krijg je gewoon niet aan de lijn. Ze zijn net zo onbereikbaar als het product.

zeer slechte service. 

Oh wee als er nu iemand reageert met “Zit de simkaart er wel goed in?”

Amateuristische organisatie. Bijna een week geen internet.

Hi ​@dvb, ik wil allereerst mijn oprechte excuses aanbieden dat het product nog niet werkend is. De simkaart staat wel actief bij ons, maar er lijkt iets anders aan de hand te zijn waardoor de simkaart niet werkend is. Dit is nu ook voor je doorgezet naar onze technische afdeling, zodat zij dit voor je kunnen onderzoeken en het kunnen oplossen. Zij zijn hier momenteel ook mee bezig en zodra er een update is of als ze bepaalde informatie van je nodig hebben, zullen ze contact met je opnemen! 

Vandaag voor dit bericht in de shop geweest, niemand kon helpen enkel hele apparaat retour.

terwijl er niks mis is met het apparaat… Want een KPN sim erin en bam gelijk internet.

De klik en klaar sim heb ik even in een andere router geprobeerd. Er is verbinding met het netwerk en een test SMS ontvangt hij ook.

Er is echt iets mis met de activatie van de simkaart, specifiek het internetdeel dus.

Reageer