Skip to main content
Beantwoord

odido klik en klaar

• 31 januari 2025
  • 4 reacties
  • 381 Bekeken

Kan ik hier mee online gamen op de ps5 ? En is het spelen dan wel te doen? En kunnen jullie na afloop mijn account op anoniem  zetten

Beste antwoord door Nora van Odido

Hi ​@Edwin jos de jong, wat super om te zien dat je interesse hebt in Klik & Klaar. Het is zeker mogelijk om hiermee online te gamen! De performance hiervan is echt afhankelijk van het bereik bij jou in de buurt. Dit kan je altijd controleren op onze dekkingskaart. Daarnaast heb je 14 dagen bedenktijd op het product na het bestellen. Je kan het dus gerust bestellen en uitproberen. Mocht het niet aan je wensen voldoen, dan kunnen wij altijd met je meekijken en eventueel het abonnement weer opzeggen voor je. 

Wat bedoel je trouwens met jouw account op anoniem zetten? Ik kan het community account namelijk niet voor je afschermen, wel kan ik het account helemaal voor je verwijderen of je gebruikersnaam aanpassen! 

Bekijk origineel

4 reacties

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • Antwoord
  • 31 januari 2025

Hi ​@Edwin jos de jong, wat super om te zien dat je interesse hebt in Klik & Klaar. Het is zeker mogelijk om hiermee online te gamen! De performance hiervan is echt afhankelijk van het bereik bij jou in de buurt. Dit kan je altijd controleren op onze dekkingskaart. Daarnaast heb je 14 dagen bedenktijd op het product na het bestellen. Je kan het dus gerust bestellen en uitproberen. Mocht het niet aan je wensen voldoen, dan kunnen wij altijd met je meekijken en eventueel het abonnement weer opzeggen voor je. 

Wat bedoel je trouwens met jouw account op anoniem zetten? Ik kan het community account namelijk niet voor je afschermen, wel kan ik het account helemaal voor je verwijderen of je gebruikersnaam aanpassen! 

• 0 reacties
  • 31 januari 2025

Bedankt ja graag helemaal verwijderen en gebruikersnaam aanpassen

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 1596 reacties
  • 31 januari 2025

Hi ​@Edwin jos de jong, ik heb bij deze het account helemaal voor je verwijderd, jouw gebruikersnaam komt hiermee ook te vervallen! 

• is een Top Poster
  • 40 reacties
  • 1 februari 2025
Nora van Odido schreef:

Hi ​@Edwin jos de jong, ik heb bij deze het account helemaal voor je verwijderd, jouw gebruikersnaam komt hiermee ook te vervallen! 

Haal dan hier ook even zijn naam weg :D

een beperking voor gamen is latency. die is aan de hoge kant.

Daarbij ook het feit dat het ip adres elke 24 uur wisselt.

Heb je dus een lange game sessie, herstart je modem dus eerst even!

En weet dat je er vervolgens na 24 uur uit wordt gegooid omdat je een ander IP adres krijgt

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen