Skip to main content

Hallo, ik ben erg tevreden over Klik&Klaar, ik heb ook nul problemen gehad, alleen sinds vandaag doet de modem van het ene op het andere moment niets meer. Geen lampjes, geen verbinding, helemaal niks. Uiteraard heb ik gecheckt of het stopcontact het wel deed, en dat was het geval. De modem doet simpelweg helemaal niets meer. Wat nu te doen?

Edit: En na een half uur start hij ineens weer op. Friemelen aan de voeding, en hij valt weer uit. Nog een beetje friemelen, en hij start weer op. Lijkt een voedingsprobleem te zijn. Vind ik niet fris ivm kortsluiting.

Hi @rdf-70, wat top om te lezen dat je erg tevreden bent over Klik&Klaar! 😁 Ik vermoed dat er inderdaad iets mis is met de voeding als ik jouw ervaring zo lees. Een technische swap is nog niet mogelijk, gaat wel mogelijk worden. We kunnen daarnaast voor nu ook nog geen adapter switchen. Wat je eventueel wel voor nu kan testen, is met een USB-C lader (minimaal 65 watt, 100 volt) of dit werkt met het 5G-modem. Dan weten we of het toch aan de kabel ligt of dat het iets anders moet zijn. Ik ben benieuwd!

Hi @rdf-70, wat top om te lezen dat je erg tevreden bent over Klik&Klaar! 😁 Ik vermoed dat er inderdaad iets mis is met de voeding als ik jouw ervaring zo lees. Een technische swap is nog niet mogelijk, gaat wel mogelijk worden. We kunnen daarnaast voor nu ook nog geen adapter switchen. Wat je eventueel wel voor nu kan testen, is met een USB-C lader (minimaal 65 watt, 100 volt) of dit werkt met het 5G-modem. Dan weten we of het toch aan de kabel ligt of dat het iets anders moet zijn. Ik ben benieuwd!

Hij doet het alweer een tijdlang nu, maar lekker voelt het niet. Een lader van 65 watt, 100 volt, die heb ik niet.

Reageer