Skip to main content

Mijn Klik en Klaar modem blijft groen knipperen (geen internet)

• 18 februari 2025
  • 5 reacties
  • 235 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Hi, 

We hebben nu al 2 dagen ons klik en klaar abonnement (omdat we wachten op de aansluiting van ons glasvezel abonnement), maar vanaf het begin hebben al geen internet. Het bovenste lampje blijft groen knipperen (bij het “power” icoontje). We hebben de modem al gereset, meerdere keren aan en uit gezet. Niks helpt.

Kan het zijn dat de firmware geupdate moet worden (dit zag ik ook bij andere vragen op Community als antwoord staan). 

Ook krijg ik het klik en klaar abonnement niet aan Mijn Odido gekoppeld (bij mijn vriend lukt het ook niet). Dat vinden we opzich niet zo erg, maar dat we geen wifi hebben is erg onhandig. 

Ben benieuwd of jullie kunnen helpen, thanks!

Uitgelichte reactie

18 februari 2025

zit je sim kaartje wel goed in het modem…..dat kleine kaartje moet in dat plastic-houdertje zitten.

5 reacties

Leo65
  • is een Master Poster
  • 11 reacties
  • 18 februari 2025

zit je sim kaartje wel goed in het modem…..dat kleine kaartje moet in dat plastic-houdertje zitten.

• Auteur
  • 2 reacties
  • 19 februari 2025
Leo65 schreef:

Ja zeker, we hebben ook 2 minuten verbinding gehad. Maar toen ging het weer terug naar groen geknipper. 

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 159 reacties
  • 20 februari 2025

Kan zijn dat de SIM niet is geactiveerd….

Heb je je gegevens in het voor alleen moderators zichtbare profiel ingevuld? Dan kan iemand van Odido dat controleren… of de Odido helpdesk bellen (en wat doorzettingsvermogen hebben.. :-) )

• 1 reactie
  • 23 februari 2025

Hello,

I have the same problem. I got mine one day ago.

is it possible to share the solution if you found any.

thanks

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 159 reacties
  • 23 februari 2025
Noor345 schreef:

Hello,

I have the same problem. I got mine one day ago.

is it possible to share the solution if you found any.

thanks

Could be an issue with your sim card not being activated (or not installed correctly) . Call Odido service desk tomorrow if it still is flashing and you are sure the sim card is installed correctly (it needs the supplied extra holder)

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen