Skip to main content
Beantwoord

Meer storing dan internet?

• 28 februari 2025
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Sinds 21 februari ben ik overgestapt op Odido Klik&Klaar internet, maar in slechts een week tijd heb ik al meerdere uren zonder fatsoenlijk internet gezeten. Dit is niet wat ik had verwacht van een “Klik en Klaar” oplossing.

De eerste grote storing begon al op 26 februari om 12:00 uur en duurde tot 20:30 uur. Gedurende die tijd had ik een internetsnelheid die varieerde van 0.02 Mbps tot maximaal 3 Mbps. Meerdere keren de modem gereset, maar het probleem bleef gewoon aanhouden.

En nu, vandaag 28 februari,  weer problemen. Vanaf 09:30 uur opnieuw een belachelijk lage snelheid: 2 Mbps download en 0,01 Mbps upload. Dit is absoluut onwerkbaar, vooral omdat ik vanuit huis werk en betrouwbaar en snel internet een prioriteit is.

Ik heb de klantenservice gebeld, maar ook daar kwam geen oplossing uit. Eerlijk gezegd, als dit elke 48 uur blijft gebeuren, dan kap ik snel met dit abonnement. 

Zijn er oplossingen of heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? Ik hoor het graag.

Beste antwoord door Cheyenne van Odido

Hi ​@prodymdo, ten eerste zeg ik sorry voor de lange stilte. Je topic is onterecht in onze spam bak terecht gekomen. Gelukkig hebben we deze alsnog kunnen vinden. Dank voor je geduld! Het spijt mij dat dit jouw ervaring is met Klik&Klaar, dat had ik veel liever anders gezien. Ik wilde direct voor je aan de slag, maar zie dat ik te laat ben. Je abonnement is sinds gisteren opgezegd en je hebt dit met een collega van mij afgehandeld. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Heb je andere vragen aan mij, stel deze dan alsnog gerust!

Bekijk origineel

1 reactie

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderator | Internet + TV
  • 2644 reacties
  • Antwoord
  • 5 maart 2025

Hi ​@prodymdo, ten eerste zeg ik sorry voor de lange stilte. Je topic is onterecht in onze spam bak terecht gekomen. Gelukkig hebben we deze alsnog kunnen vinden. Dank voor je geduld! Het spijt mij dat dit jouw ervaring is met Klik&Klaar, dat had ik veel liever anders gezien. Ik wilde direct voor je aan de slag, maar zie dat ik te laat ben. Je abonnement is sinds gisteren opgezegd en je hebt dit met een collega van mij afgehandeld. Nogmaals mijn oprechte excuses voor het ervaren ongemak. Heb je andere vragen aan mij, stel deze dan alsnog gerust!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen