Sinds 21 februari ben ik overgestapt op Odido Klik&Klaar internet, maar in slechts een week tijd heb ik al meerdere uren zonder fatsoenlijk internet gezeten. Dit is niet wat ik had verwacht van een “Klik en Klaar” oplossing.
De eerste grote storing begon al op 26 februari om 12:00 uur en duurde tot 20:30 uur. Gedurende die tijd had ik een internetsnelheid die varieerde van 0.02 Mbps tot maximaal 3 Mbps. Meerdere keren de modem gereset, maar het probleem bleef gewoon aanhouden.
En nu, vandaag 28 februari, weer problemen. Vanaf 09:30 uur opnieuw een belachelijk lage snelheid: 2 Mbps download en 0,01 Mbps upload. Dit is absoluut onwerkbaar, vooral omdat ik vanuit huis werk en betrouwbaar en snel internet een prioriteit is.
Ik heb de klantenservice gebeld, maar ook daar kwam geen oplossing uit. Eerlijk gezegd, als dit elke 48 uur blijft gebeuren, dan kap ik snel met dit abonnement.
Zijn er oplossingen of heeft iemand enig idee wat er aan de hand is? Ik hoor het graag.