Skip to main content

Hallo beste Odido vrienden,

Ik heb exact een week geleden Odido klik en klaar besteld en heb nu geen vast internet omdat ik pas verhuisd ben. In alle verhuis stress vergeten vast internet aan te vragen dus nu totaal geen vast internet en al door mijn Simpel bundel van 10GB heen.

Kan Odido door de lange levertijd van 3 weken voor dit soort uitzonderlijke geen mooie oplossing zorg dragen dat je wel internet hebt wat niet te veel geld kost?

zou een mooi initiatief zijn, anders had ik het modem liefst vandaag of morgen al gehad of opgehaald in de shop. Hopen op een mooi gebaar, of mensen die mee kunnen kijken of ze wat kunnen betekenen♥️

Hopelijk lezen ook moderators van Odido mijn bericht. :)

Hoi ​@Mrbrightside86 ,

3 weken is niet echt een lange levertijd. Is dit een DSL of fiber verbinding? Indien glas, ligt de vezel al binnen? Anders is het een wensdatum en kan het noG wat anger duren.

Een tussentijdse oplossing die je kan kopen is klik en klaar. Je hebt nu geen vast internet kosten en dit product is zelfs goedkoper en per maand opzegbaar.

Hoi ​@Mrbrightside86 ,

3 weken is niet echt een lange levertijd. Is dit een DSL of fiber verbinding? Indien glas, ligt de vezel al binnen? Anders is het een wensdatum en kan het noG wat anger duren.

Een tussentijdse oplossing die je kan kopen is klik en klaar. Je hebt nu geen vast internet kosten en dit product is zelfs goedkoper en per maand opzegbaar.

Zou u mijn openings bericht nog eens kunnen lezen? 

Ik heb klik en klaar aangevraagd week geleden dus daar gaat het ook om. Alleen heeft nu 3 weken levertijd waardoor ik op mijn nieuwe adres geen vast internet heb en ben door de mobiele bundel heen.

Dsl zit je met een jaar weer vast en heeft ook lange levertijd, dat wil ik niet in deze veranderende markt.

Hopelijk snap je mijn bericht Eric.

@Mrbrightside86 Met een simpel sim kunnen wij je geen voucher geven om je er door te slepen.

drie weken is ook wel lang. Ik ga aan de moderator vragen of wij mogen helpen al is het maar een week echter je moet dan wel een prepaid kaart kopen van Odido? 

Zie mijn onderschrift vul zoveel mogelijk in 

Later meer! 

@Mrbrightside86 Als je prepaid kaart wil kopen van Odido mag ik je helpen met een gratis Voucher dan heb je in iederval gratis onbeperkt data op je telefoon. Laat mij via een privébericht weten of je dat wil 

Ik had inderdaad niet goed gelezen. Normaal is klik en klaar snel leverbaar, maar er is zo'n overweldigende vraag naar dit product dat alle modems/routers uitverkocht zijn. De levertijd bedraagt nu 2 weken. Het is inderdaad vervelend, maar de voordelen zijn inderdaad dat je best een snelle verbinding kan hebben maar niet aan een jaarcontract zit voor betrekkelijk weinig geld. Even geduld dus nog.

Reageer