Skip to main content

lampjes knipperen

• 9 februari 2025
  • 5 reacties
  • 105 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Mijn klik en klaar modem heeft gewoon gewerkt op de eerste dag dat ik deze teste. Heb het voor aan boord besteld. Gisteren aangekomen aan boord deed ik hem hetzelfde als thuis opstarten. Nu bleef het power lampje knipperen en na een minuut gaan steeds alle lampjes groen  knipperen. Contact gehad met Odido. Die zeiden wellicht een update. Nou de modem staat inmiddels sinds gisterenavond thuis aangesloten. Waar dat deze het eerst ook gewoon deed. Maar tot op dit moment nog steeds hetzelfde. Power knippert en na een minuut alle lampjes. Power blijft aan, na een minuut knipperen, en na vervolgens weer een minuut alle lampjes. Reset werkt ook niet al geprobeerd. 

Uitgelichte reactie

9 februari 2025

Zie de betekenis van de knipperende lampjes hieronder.

Zit de SIM er wel goed in?

5 reacties

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

ik ben 12 en ik kan bijna niet figruulijke taal aub maak het makkelijk

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 167 reacties
  • 9 februari 2025

Zie de betekenis van de knipperende lampjes hieronder.

Zit de SIM er wel goed in?

• Auteur
  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
  • 9 februari 2025

Ja alles al geprobeerd wat ook de handleiding zegt. Maar hij blijft maar hetzelfde doen. Lijkt mij sterk dat hij aan het updaten is. Sinds gisteravond staat hij thuis in dezelfde vensterbank. Via de app weer gekeken naar de richting voor het bereik. Maar komt niet op gang. Terwijl de modem het sinds vrijdagavond gewoon deed thuis op diezelfde vensterbank. 

totaleslimmekind
Forum|alt.badge.img

kan u aub voor mij makkelijk maaken de texst want ik kan niet figrlijke taal

• is een gewaardeerde antwoordgever
  • 167 reacties
  • 9 februari 2025

Je zou hem eens een factory reset kunnen geven (als je dat al niet gedaan hebt).

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Cookie instellingen