Skip to main content

Klik&Klaar slecht bereik Zuidwolde Drenthe

• August 11, 2026
  • 6 reacties
  • 91 Bekeken

Ik heb bijna een jaar lang odido klik en klaar was altijd goed op deze regio Zuidwolde Drenthe.of het nou vakantie periode is of niet het was altijd goed ondanks ik omringd ben met bomen.

Maar de laatste maanden heb ik alleen maar problemen.

Er wordt gezegd dat het aan de masten ligt.

Maar blijkbaar wil Odido alleen maar klanten kwijt want ze doen er ook niks aan .

Mij raken ze kwijt terwijl ik zeer positief was en juist vele mensen heb geadviseerd om Odido klik en klaar te nemen.

Maar nu raad ik iedereen af om het niet te doen ze zijn liever klanten kwijt dan rijk dus mensen wees gewaarschuwd.

Ik heb het nog een paar maanden aangekeken maar geen verbetering en heb diversen keren met ze contact gehad.

Mij zijn ze kwijt en beveel het ook niet meer aan .

Liever een klant kwijt dan rijk.

Jammer van jullie service.

August 13, 2026

Hi ​@XpaulusX73, wat geweldig om te zien dat je al zo'n lange tijd veel plezier hebt ervaren van Klik&Klaar! Ik wil niets liever dan dat jij dit op deze manier kan blijven gebruiken. 

Ik ben dan ook meteen met je mee gaan kijken. Ik zie op de locatie in Zuidwolde waar je hebt aangegeven Klik&Klaar te gebruiken, er in eerste instantie al basis bereik is en we hier geen minimale of maximale snelheid kunnen garanderen. Nu is het zo dat er deze periode ook werkzaamheden zijn in de mast. Wanneer je verder van de mast af zit, wat bij jou het geval is, kan je hier meer hinder van ervaren. Ik zie dat aan het einde van de maand er nog werkzaamheden gepland zijn op deze locatie. Ik duim met je mee dat de verbinding hierna weer is zoals je gewend bent! 

6 reacties

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@XpaulusX73, dit lees ik niet graag! Je hoort op onze verbinding te kunnen rekenen. Ik begrijp dat je al contact hebt gehad met ons en dat wij aangeven dat het aan de masten ligt. Ben je nog klant bij ons? In dat geval wil ik graag mijn hulp aanbieden en je verbinding voor je nagaan. Wil jij dat ook? Ik heb je zojuist voor de zekerheid een privébericht gestuurd via ons Moderator account om je gegevens te verifiëren. Zodra de verificatie gedaan is, praten we verder in dit topic. Dit doen we zodat er altijd een collega voor je klaarstaat. Ik zie je privébericht graag tegemoet - mits je nog hulp wenst natuurlijk!

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@XpaulusX73, dank voor de informatie die je mij privé hebt gestuurd. Ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met een verificatiecode. Zo weet ik zeker dat jij het bent. Kan je deze code delen in dit topic? Dan kom ik er zo snel als ik kan op terug!

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 13, 2026

8615446

Nora van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator | Internet + TV
  • August 13, 2026

Hi ​@XpaulusX73, wat geweldig om te zien dat je al zo'n lange tijd veel plezier hebt ervaren van Klik&Klaar! Ik wil niets liever dan dat jij dit op deze manier kan blijven gebruiken. 

Ik ben dan ook meteen met je mee gaan kijken. Ik zie op de locatie in Zuidwolde waar je hebt aangegeven Klik&Klaar te gebruiken, er in eerste instantie al basis bereik is en we hier geen minimale of maximale snelheid kunnen garanderen. Nu is het zo dat er deze periode ook werkzaamheden zijn in de mast. Wanneer je verder van de mast af zit, wat bij jou het geval is, kan je hier meer hinder van ervaren. Ik zie dat aan het einde van de maand er nog werkzaamheden gepland zijn op deze locatie. Ik duim met je mee dat de verbinding hierna weer is zoals je gewend bent! 

• Auteur
  • is een Top Poster
  • August 13, 2026

Locatie is Zuidwolde geen Zeewolde 

Cheyenne van Odido
Moderator
Forum|alt.badge.img+5

Hi ​@XpaulusX73, dat bedoelen we! Excuus. Ik heb de post van Nora aangepast naar de juiste locatie!