Skip to main content

Als ik mijn k&k abonnement nu opzeg, is het dan meteen opgezegd of over een maand pas?

Als je binnen de 14 dagen na activeren zit , dan annuleer je direct de bestelling.

Als het abonnement al langer loopt kun je het opzeggen met 1 maand opzegtermijn. 

Kan iemand hier mijn huidige klik&klaar abonnement opzeggen? Ik krijg niemand aan de telefoon.

Daarnaast moet ik nog 2x €5 terugkrijgen omdat ik dit abonnement niet kon aanmelden voor klantvoordeel omdat ik perongeluk 2 k&k abonnementen had waarvan de geannuleerde aangemeld was voor klantvoordeel. Toen ik hiervoor belde zei de medewerker dat ik dit zou terugkrijgen.

Hi ​@Agepagelage, ik kan je inderdaad verder helpen om het abonnement stop te zetten. Met de maand opzegtermijn is de eerste datum dat het abonnement opgezegd kan worden 4 januari. Is dit ook de datum die jij aan wil houden? Laat dit aan me weten, zodat ik de opzegging voor je in gang kan zetten. 

Ook heb ik gelijk de vergoeding voor je in orde gemaakt voor het Klantvoordeel. Dit zal met de eindfactuur verrekend worden. 

Hi ​@Agepagelage, ik kan je inderdaad verder helpen om het abonnement stop te zetten. Met de maand opzegtermijn is de eerste datum dat het abonnement opgezegd kan worden 4 januari. Is dit ook de datum die jij aan wil houden? Laat dit aan me weten, zodat ik de opzegging voor je in gang kan zetten. 

Ook heb ik gelijk de vergoeding voor je in orde gemaakt voor het Klantvoordeel. Dit zal met de eindfactuur verrekend worden. 

Ja, 4 januari is prima. Hij mag opgezegd worden.

Hey ​@Agepagelage, ik heb het contract per 04-01-2025 opgezegd! 

Reageer